12 czerwca 2011

girl in brown

Przeczekałam swe dołki nastrojowe i załamanie pogody, skróciłam na lato owłosienie i oto ruszam znów na podbój świata i okolic. Szkoda tylko, że zamiast planowanych 5kg mniej na mym ciele jawi się dodatkowy tłuszczyk. Pojawił sie, kompletnie nie wiem skąd (to na pewno nie sprawka mej ukochanej pizzy!) i teraz żyć mi nie daje, a na myśl o w skoczeniu w strój dostaję dreszczy. Oj, to nie będzie dobre lato... Jak dobrze, że sukienki maxi są na topie, gdyż pomogą mi one zakryć to, czego świat nie chciałby widzieć.
Z ogłoszeń parafialnych, dzisiaj uderzamy na TattoFest- krakowski konwent tatuażu...korci mnie w tym temacie..oj, korci...







sukienka: Terranova, sandały: Deezee, torba: Szwecja, naszyjnik: Allegro, bransoletka: Six, zegarek: Fossil, kwiatek: Lookah, kolczyki: OlgaTworzy


KONKURS ACTIVIA
FACEBOOK

EDIT: Bransoletkę wygrała onlyme30@o2.pl Do wygranej właśnie poleciał mail=) Serdecznie gratuluję!

25 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się kilogramami! Po co, skoro tak dobrze wyglądasz?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ważne że wyglądasz dobrze! :* ładnie Ci tak! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładnie! śliczne masz włosy :) wiesz jak ja Ci zazdroszczę, że możesz nosić maxi sukienki! ja przy moim 152 cm niestety nie za bardzo! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz w tej maxi :) Ja mam podobny problem z dodatkowymi kg, przez zime doszlo mi 7, od dwoch miesiecy walcze i poki co tylko 3 mniej :/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam taką czarną:) nie mogłabym pójść na taki konwent bo wróciłabym z kolejną ozdobą. choć myślę, że po 2 letniej przerwie od ostatniego to mi się już coś należy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy chodzą do fryzjera więc w końcu na mnie kolej przyszła:P choć trochę się martwię czy będzie tak jak sobie zaplanuję :) zazdroszczę Ci takich miejsc do robienia zdjęć:)jak patrzę na Twój promienny uśmiech to aż sama się uśmiecham:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, kobieco, urzekasz.Jestem pod duuużym wrażenie.pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sukienka i fajnie dopasowane dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz przepieknie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie. Uweielbiam sukienkę i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uwielbiam właśnie maxi sukienki, bo ja i moja dieta jakoś się nie mogłyśmy dogadać... Twoja kieca jest świetna, ale bardziej pokochałam torbę w łosie. : D

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym wydaniu podobasz mi się najbardziej! Ta sukienka i ten kolor są dla Ciebie idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja Ci powiem, że niektórym dodatkowe kilogramy służą. Tobie z nimi tylko seksapil wzrasta :). Poważnie! Bardzo Cię lubię w maxi sukienkach :). Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  15. super wygladasz....sukienka super...

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się :) duży plus za sukienkę do kostek. pasuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kobieta musi być troszkę okrąglejsza a w takiej kiecce można podkreślić największe atuty a mianowicie ramiona:)
    jak dla mnie najseksowniejszy outfit ze wszystkich przez Ciebie prezentowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brązy to są Twoje kolory! CUDO! :D a figurę masz pięknie kobiecą i nie waż mi się na nią narzekać! NO! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny, dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze! =) chociaż, szczerze mówiąc, liczyłam na komentarze typu "no co Ty, wcale nie przytyłaś, dalej możesz jeść pizzę" =P

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna torba, ladnie CI w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hehehe szkoda że nie ma tutaj opcji ''lubię komentarz'' bo polubilabym to co napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor włosów!

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)