8 czerwca 2011

Konkurs!!!

Dzisiaj startuje kolejny konkurs, który jest mi niezwykle miło przeprowadzić, gdyż nagrodą jest... 100zł na zakupy! Do wyboru szaleństwo w H&M lub ZARZE. Warto spróbować swoich sił=) Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu na stronie activia.pl, w którym wygrać można weekend w SPA.

POWODZENIA!

Ale...Ale...O co chodzi??


Od rana do wieczora funkcjonuje na najwyższych obrotach. W pracy i w domu towarzyszy jej ciągły stres, odżywia się niezdrowo i nieregularnie – tak coraz częściej wygląda życie współczesnej kobiety. Efekt? Problemy z trawieniem, wzdęcia, zaparcia, złe samopoczucie … i przede wszystkim błędne przekonanie, że nie ma na to żadnej metody.
Celem kampanii prowadzonej przez markę Activia jest przekonanie kobiet, że mogą znowu poczuć się szczęśliwe i lekkie. Regularne jedzenie Activii pomaga „uwolnić brzuch i uwolnić siebie".

Opowiedz o swojej historii uwolnienia. "Pomyśl co sprawia Ci przyjemność, jakie są Twoje pasje i jak dotąd w ich realizacji przeszkadzały Ci kłopoty trawienne. Napisz, co zmieniło się po wypróbowaniu Activii, jak się teraz czujesz. " Odpowiedzi udzielajcie w zamieszczonym poniżej widgecie.

Konkurs potrwa od 8.06.2011r do 15.06.2011r. do godziny 23.59



A oto moja przykładowa historia:

Kocham jedzenie i uwielbiam gotować ze swoimi przyjaciółmi. Niestety często radość z jedzenia odbierało mi uczucie wiecznie wydętego brzucha. Teraz uwolniłam swój brzuch i z przyjemnością próbuję nowych przepisów. Teraz gotowanie daje mi jeszcze więcej radości


A jeśli macie ochotę zapraszam jeszcze TU=)

2 komentarze:

  1. przepraszam ale nie mogę się powstrzymać- trochę obciach ten konkurs. ale możliwe również, że nadmiar filozofii spaczył mi głowę

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam, oj tam. Ale jakie nagrody :P

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)