2 czerwca 2011

Lets Push Things Forward

Na taki dzień, jak dziś czekałam. Zero słońca, przyjemny powiew wiatru, można wziąć głęboki oddech i odpocząć od upałów. No i w końcu wyżyć się modowo, czyli nie myśleć tylko o tym, żeby się w ubraniu nie ugotować. Ja dzisiaj postawiłam na miejski "szyk"- nie wiem, gdzie się podział szyk, no ale miejsko na pewno jest. A teraz wymieniam kolejno, co następuje:

  • Zatęskniłam za ciucholandami, a że tęsknić nie lubię, postanowiłam coś w tym temacie zaradzić i wraz z Rodzicielką udałyśmy się na 3.piętro, czyli do naszej ukochanej fabryki cudnych ubrań. Przytargałyśmy chyba ze 4 kilo ciuchów...Między innymi tę jeansową kurtkę, o której marzyłam od dawna, obok niej wisiała także jeansowa koszula (teraz wisi u mnie w szafie), która była mym kolejnym 'must have'. Muszę Was kiedyś zabrać w wirtualną podróż po tym lumpeksie, koniecznie!
  • Znalazłam nową miejscówkę na zdjęcia. Niżej możecie zobaczyć jak wygląda. Przechodzę tamtędy średnio 3 razy dziennie, a nigdy nie pomyślałam, że moglibyśmy tam porobić zdjęcia, Eureka!
  • W końcu (mniej więcej) na zdjęciach wyszedł mój (nie)nowy kolor włosów! Teraz jestem ruda, niczym soczek marchewkowo- pomarańczowy! Mniam!
  • Kupiłam najpiękniejsze koturny na świecie i czekam na nie niecierpliwie, modląc się aby były dobre i wygodne...Będą one najlepszym na świecie bodźcem do nauki unoszenia się 11 centymetrów ponad chodnikami.
  • Śniło mi się dzisiaj, że zamieniliśmy Tekilę na pinczera miniaturkę- coraz gorsze koszmary mi się śnią;(










bluzka, kurtka, spodenki: sh, torba: adidas, buty, opaska: szwedzki H&M, naszyjnik: Terranova

16 komentarzy:

  1. świetny zestaw! rajstopy nadają mu charatkter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to gdzieś koło szpitala S.? Jeśli tak, to ja również pomyślałam, o tym miejscu, jako o dobrym tle o zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe tło do zdjeć, faktycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki ten piesek :))

    świetna koszula, fryzurka również mi się bardzo podoba;d

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest bardzo fajna miejscówka:D a torbę mam taką samą:D tyż zieloną:D

    OdpowiedzUsuń
  6. chodzisz do biga style?;D

    em.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tło świetne :) ale ten kolro włosów...mmm :) Też w tym tygodniu odwiedziłam mój ulubiony ciuch... może 4 kg nie było ale zapasy uzupełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne koloru, fajne dodatki! To u Ciebie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie :)
    uwielbiam thestreets :) więc moja radość jest podwójna :)
    co do obiektywu ;) to jest nikon, 50mm. jedno- ogniskowy. zajebisty :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog . ;-)
    Zapraszam do mnie.:)
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. jej... masz przepiękną torbę o świetnym kolorze na dodatek! Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)