16 czerwca 2011

Madame Butterfly


Aż dziw bierze, że jeszcze nie odleciałam. Z taką ilością motyli, jaskółek i gołębi już dawno powinnam odfrunąć=) Jednak nadal trzymam się ziemi, grawitacja działa jak należy, a ja korzystam z chwili upadku do poziomu (ach, jak ja kocham leżeć!) i prezentuję Wam sukienkę, która czekała na swój moment. To jedna z moich piękniejszych zdobyczy lumpeksowych i warta była tych ogromnych pieniędzy (20zł).

Przepiękny naszyjnik z jaskółkami to prezent od sklepu MOYA.pl. Zakochałam się w nim! Zmienił on mój światopogląd, że biżuteria musi być wielka i ciężka, aby została zauważona. To leciutkie, malutkie cudeńko niewątpliwie przyciąga spojrzenia.











sukienka: sh (20zł), naszyjnik: MOYA.pl,kolczyki: six (5zł) torebka: plac żydowski, okulary: Rossman, sandały: Deezee

18 komentarzy:

  1. cudeńko cudeńko cudeńko!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka, ale za ten naszyjnik to bym umarła chyba. ♥ Idę sklep obczaić!

    Wyglądasz ślicznie. :) Daj znać, jak poszło na konkursie tak w ogóle! Mam nadzieję, że wygrasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentujesz na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam taki naszyjnik od katherine.pl :) świetny jest! ale tak na prawdę cieżko jest do niego coś ładnie dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz jak ja wielbię takie sukienki<3 jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukiena:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka cudowna i te buty :D mmm

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka mistrzowska, ale trafiłaś. : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna :)
    I like the necklace ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały naszyjnik!
    Sukieneczka także niczego sobie, cudo;)

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  11. such a cute outfit! and your hair colour is beautiful! ♡, Rosa T.

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie też bardzo ciekawy naszyjnik :) !!!
    kolczyki i klipsy są jak najbardziej na sprzedaż (10złociszy/para) gdybyś była zainteresowana zostaw komentarz ;] polecam też "tag" biżuteria..jest tam ciut więcej rzeczy. pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)