29 czerwca 2011

moc dodatków!

Jestem pod ogromnym wrażeniem tych zdjęć! Przez kilka dni testuję obiektyw 50mm. i jestem nim zachwycona! To mój cel nr 1 na liście wydatków. Zdecydowanie go potrzebuję do szczęścia:) Mam nadzieję, że Wam również się podobają;)

Biżuteria, którą dzisiaj mam na sobie to prezent od firmy katherine.pl . Cieszę się, że odkryłam tę hurtownię, bo można tam kupić przepiękne dodatki za niewielką cenę. Na pewno już niedługo złożę tam zamówienie i Was też gorąco do tego namawiam, bo warto, warto, warto! I nie jest to tylko pusta gadka reklamowa, uwierzcie mi:)

I wiem, nie powinnam nosić spodni jaśniejszych od góry, ale co ja poradzę, że tylko takie są na przecenie. Muszę to jak najszybciej zmienić i znaleźć w końcu dla siebie spodnie idealne (misja niewykonalna).
Dzisiejsze zdjęcia zawdzięczam Monice i Kai, z którymi zorganizowałyśmy sobie dzisiaj sesję.













biżuteria: katherine.pl, spodnie: New Yorker (19,90zł), koszula, torebka: sh, kalosze: Allegro, bluzka: Terranova

16 komentarzy:

  1. Fantastic, color full.
    greetings from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia robi świetne faktycznie, no i prawdziwe skarby masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatki <33
    www.polishstylish.blogspot.com -- obserwujemy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie sie najbardziej podoba opaska:D Jest prześliczna:D i bardzo, bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski kolorek włosów ;)
    www.justinaaas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, dużo dodatków- czyli to co lubię najbardziej :) Mam dziś chyba ten sam kolor lakieru, miętowy :)
    Pozdrawiam,
    Miss Camile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaloszki!! Uwielbiam kaloszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach ten zegarek! mm! :)
    i kaslzoe! super :)

    Pozdrawiam,
    rudsni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny zestaw, świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. very cool blog! :) hope you'll visit mine. Xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz fantastycznie. swietny look na popoludniowy spacer ;] pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna koszula i pierscionek!

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)