15 czerwca 2011

post prośbo- spamowy =)





Hej, jak pewnie już wszyscy zauważyli co i rusz próbuję swoich sił w przeróżnych konkursach=) O ile do giveaway'ów nie przywiązuję zbyt dużej wagi, to konkursy gdzie trzeba COŚ zrobić kuszą mnie, nie tylko nagrodami, ale też sprawdzeniem siebie=)

Tym razem zarzuciłam swe sidła w konkursie New Look, gdzie do wygrania jest karnet na Opener'a!

Oto zdjęcie, które bierze udział w konkursie:


A dlaczego chciałabym wygrać?

Mój przecudowny Mężczyzna (prawda, że fajny?)...
...podekscytował się troszkę ramówką festiwalu i kupił na niego karnet. Myślał biedaczysko, że i ja pojadę, że się skuszę. Jednak ja- znana jako najgorszy krakowski centuś- kategorycznie powiedziałam "NIE"! On jako facet bardzo kochający wystawił swój karnet na sprzedaż, gdyż 2 lipca mam urodziny. Dlatego teraz, kiedy jest możliwość wygrania pobytu na Opene'r-rze i świętowania tam urodzin wśród znajomych, byłoby niezwykle fantastycznie!

I....Wy mi możecie w tym pomóc!
Wystarczy kliknąć LIKE, jeśli podoba Wam się mój festiwalowy zestaw;)

Z góry dziękuję.


Ps. A jutro postaram sie o bardziej konstruktywny post. Mam taką jedną śliczną sukienkę, którą chciałam Wam pokazać=)

6 komentarzy:

  1. Nieźle go wyrolowałaś :D
    ja głosuję jak zawsze :D wysłałam Radkowi aby też zaglosował :) 3mam kciuki, abyś mogła wygraćbo ja.. ja nigdy nie mam szczęścia do zajebistych konkursów ;/ a marzy mi się kasa na zakupy bom biedna;/ a i Radek ma wysłać swojemu bratu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. aha i wysłałam siostrze mojej aby zagłosowała :D
    i gdy będę u mamy to też zagłosuję od niej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zagłosowałam :)
    Jakbyś miała ochotę to u mnie właśnie kreatywny konkurs się rozpoczął ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Set uwielbiam, głos oddany. :)

    I nie mogę się doczekać, by zobaczyć sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)