20 czerwca 2011

zrobiona na szaro

Jest zimno.
A, że jest zimno, to prezentuję Wam tę oto sukienkę, która jest jedną z tych rzeczy, co się je ma i niby mogłoby się w nich chodzić, bo są piękne, fajne i w ogóle, a się tego nie robi. I czemu? Czemu, się pytam mam całkiem fajne kiecuszki w szafie (szafach...), z których nie korzystam, bo wydaje mi się, że są na specjalne okazje. Jakie kurna specjalne okazje?! Ubrania są po to, żeby w nich chodzić. Anka, kurczę no!
Toby było na tyle z ogólnych lamentów i szafiarskich przemyśleń. Plan na najbliższą przyszłość- wykorzystać w 100% zasoby szafy, bezlitośnie schodzić wszystkie me sukienki i być ładną i elegancką, nawet zbierając psią kupę z trawnika. Tzn. elegancką wtedy, kiedy będę miała na to ochotę.

To my pogadali. A sukienka ta pod jakimś tunelem kupiona, złotych 25, a wraz z nią kupione dwie inne, bo z Rodzicielką tak mamy, że jak coś fajne i tanie, to jedno nam nie wystarcza (tak mam np. teraz ze stanikami h&m'owymi).

Torba, bo na nią warto zwrócić uwagę, to nie byle jaka torba, bo pełen recycling, zrobiona przez utalentowaną Natalię Kiwibird z bannera filmowego. A że ja kinowa baba, to takie torby popieram, lubię i nosić będę. Bo piękne i profeska 100%. Zatem polecam!

Czy ja kiedyś wyjdę z tych ortopedycznych butów i kupię sobie jakieś nowe???

Wiecie, że dziś kompletnie zapomniałam o biżuterii? No, po prostu zapomniałam. Dopiero przy zdjęciach uświadomiłam sobie, że ani w uszach, ani na rękach. Nic, zero, null.









sukienka: noname (25zł), legginsy: reserved, buty: Deezee, chusta: Siostry, torba: Natalia Kiwibird

16 komentarzy:

  1. masz świetna fryzurkę :) fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest rewelacyjna:) ale ta torba jakoś mi nie pasuję przez ten neonowy niebieski :P w końcu pokazałaś swoje zgrabne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię Twojego bloga bo jak patrzę na Twoje zdjęcia to jakbym ja tam była - serio jesteśmy strasznie podobne:D I super byłoby Cię zobaczyć w dredach/dredlokach/czymś dłuższym i odjechanym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna chusta, a ta torba z banneru to wgl rewelacja! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo ciemnych kolorów dla mnie jednak totalnie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie jest dzioucha bardzo fajnie w bufiastych rękawkach:*

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to to, że wyglądasz dużo szczuplej w tym fasonie. ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. :)

    Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u Ciebie jak zwykle kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co z konkursem na bransoletkę ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Dosia974- wynik został ogłoszony już dawno, tutaj: http://lejdidred.blogspot.com/2011/06/girl-in-brown.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super buty i cudowny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się chusta :))) Ten zbiór kolorów!! To jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do udziału w KONKURSIE!
    Do wygrania piękna biżuteria. ;)
    Szczegóły na moim blogu!
    Pozdrawiam ;)*

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)