20 lipca 2011

Bielsko dzień 2.- odstraszamy deszcz!

Odczarowałyśmy dziś ulewę, wyczarowałyśmy troszkę słońca i ruszyłyśmy z siostrą na podbój miasta=) A później zaszalałyśmy w H&Mie, zdecydowanie cudownie jest robić zakupy za darmo i dostawać jeszcze za to bony=) jutro podzielę się swymi nabytkami=)
Pozdrawiam Was serdecznie!









Cała góra upominków na mnie:) Torebka i wielgachny pierścień dostałam od Siostry, a przypinkę serduszkową od Moni, a naszyjnik to 1/setna tego, co dostałam od Mojego na urodziny:)




buty, sukienka, pierścionek, opaska: h&m (12zł, 30zł, 5zł), koszula: sh (4zł), torebka: od Siostry, pierścień mocy: Glitter (5zł), naszyjnik: katherine.pl

13 komentarzy:

  1. Sukienka! Buty! ♥ Pięknie wyglądasz, życzę jeszcze więcej słońca. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy za darmo? a gdzie takie cuda?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pierścionek! W ogóle super stylizacja ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ja Ci zazdroszczę sukienki! Butków i pierścionka też ;d
    ale ta sukienka <333

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie postarałaś się ;-) w Bielsku nadal brzyydko!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja. ;)

    Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam do Ciebie pytanie odnoście katherine.pl :)
    ile tak mniej więcej wynosi koszt przesyłki? Podoba mi się tam milion sto rzeczy i już mnie palce świerzbią aby coś sobie zamówić :D
    Torebkę masz cudowną, przepiękną, a gdzie ją kupiła Twoja siostra? Jeśli można wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna maxi, no i ten cudowny, ogromniasty pierścień! :))


    Ps. Jestem nowa w społeczności, może miałabyś ochotę skomentować moją pierwszą stylizację? :)
    metalandglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany, ale kałuża!
    Piękna torebka i pierścionek:)
    Zapraszam do mnie:)
    bacha-baszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierścionek i maxi ♥ świetnie!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)