5 lipca 2011

dumna jak paw!

Zdjęcia z mojego pierwszego dorosłego dnia, kiedy zgubiłam karteczkę wartą 70zł i wynajęłam po raz pierwszy w życiu własnoręcznie mieszkanie. Samo podpisanie umowy jednak nie wystarcza, więc trzeba się tam jeszcze przenieść;) Latamy jak wielbłądy obładowani dobytkiem z jednej strony Galerii Krakowskiej na drugą i nie możemy już doczekać się wypadu do IKEI. Ach, to opuszczanie gniazda;)
...Nie zdawałam sobie sprawy ile niepotrzebnych rzeczy można uzbierać przez 21 lat życia.

...Wróć! One wszystkie były mi kiedyś na pewno niezbędne do 21 lat życia!







sukienka, sweterek: sh, legginsy: Auchan, naszyjnik: katherine.pl, torebka: sh, buty: CCC

13 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik!
    A ja przeprowadzek mam po dziurki w nosie, o ile te początkowe z domu na studia było do wytrzymania, bo nie wszystkie rzeczy zbierać musiałam, to "całodobytkowe" mnie osłabiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Powodzenia na.. jakby nie patrzeć.. nowej drodze życia :D Na pewno nowy rozdział się otwiera.

    Piękny naszyjnik!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kolejnego etapu przejścia w dorosłość :) Wyglądasz przy tym ślicznie! Ja chcę takiego pawia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, piękne kolory, Ty piekna :) Zazdroszę przenosin na swoje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z przeprowadzką! Pięknie wyglądasz :D Jakbyś w ogóle nie była zestresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, promieniejesz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne połączenie kolorów :) pasują Ci do włosów xD

    zapraszam do mnie TaajemniczaaK

    OdpowiedzUsuń
  8. znam to, bo już dwa razy się przeprowadzałam :)
    Powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia i gratulacje, dobrze jest się usamodzielnić :) mam nadzieję że "nowe życie" będzie tak kolorowe i optymistyczne jak Twoje stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw :)


    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)