31 lipca 2011

Jessie J- Abracadabra!

Dzisiejsza pogoda idealnie wpisuje się w tę troszkę nudną, acz przytulną i leniwą Niedzielę. Deszcz, ogólnie przeze mnie znienawidzony, teraz usprawiedliwia łóżkowanie do 12, powolne robienie obiadu (pierwszego na nowym!) i spędzenie całego dnia w dresie. Jak cudnie mieć taki jeden dzień wytchnienia od pracy, ale jeszcze tylko do wtorku, a później znowu laba... No i jeszcze jest szansa, że sierpień da nam troszkę słońca.


Zdjęcia sprzed dwóch dni, kiedy wyrwałam się na chwilę z pracy, aby z Monią zrobić kilka zdjęć. Nie wiedziałam, że body mogą być tak wygodne! W dzieciństwie, razem z rajtkami, były moją zmorą, ale teraz jestem pozytywnie zaskoczona. Do tego moje ukochane spodnie, które były w poprzednim poście, sowiasty naszyjnik i trampki z Auchana po 5zł i jest oto mega wygodny zestaw pracowniczy, o którym kolega powiedział: "Ojej, jak Ty dzisiaj elegancko wyglądasz!" Czasem nie trzeba bardzo kombinować, aby wyszło fajnie;)
Dzisiaj oto wielki dzień! Składanie szafki!









body: outlet Awanti (10zł), spodnie, pierścionek: H&M (30zł, 5zł), trampki: Auchan (5zł), naszyjnik: katherine.pl

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo ładnie, masz ciekawy tatuaż. :)

    Gdybyś miała wolną chwilkę, zapraszam:
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, a te żółte trampki - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie stylizowane sesje, widać tym bardziej inwencję twórczą autora. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! Zapraszam na nowy post u mnie z sesją z Honey !!! http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/07/sesja-z-honey-honorata-skarbek.html

    OdpowiedzUsuń
  5. +Piękny tatuaż!
    fajny outfit, na luzie:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodni zazdroszczę! Całość jest cudowna! A buty wprowadzają ładny akcent koloru! Nie krzyczą, nie są gryzące, a podkreślają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;p włoski i tatuaż mega ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli auchan też potrafi bo bucisze są absolutnie genialne! :)

    Pozdrawiam,
    Rude

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za docenienie mojej kolekcji sów:)

    przejrzałam Twojego bloga i stwierdzam że masz świetny gust i wyczucie. Wszystko fajnie zestawione, nie przesadzone. W naprawdę dobrym smaku :)

    Zajrzę tu jeszcze nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie sie podoba fryzurka i tatuaz;-)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)