3 lipca 2011

kiedy jeszcze było lato...

...i można było robić zdjęcia i podbijać świat i nikt jeszcze nie spodziewał się, że nastanie Listopad, który pożre Lipiec a wraz z nim wszelkie lipcowe przyjemności (w tym moje wczorajsze urodziny). Jeśli o nie chodzi, to po raz pierwszy musiały obyć się bez truskawek, czereśni, upału i radości. Tym razem spędziłam je z książką pod kołdrą, odcięta od fejsbukowych życzeń (jaka szkoda, że tylko dwie osoby skorzystały z formy sms'a. fejsbuku, psujesz relacje międzyludzkie!) i wszelkich urodzinowych przywilejów.

Ale wracając, wracając;)
Widzicie? W końcu kupiłam sobie nowe buty i to par dwie, ha! A jednak się da=) Są i.d.e.a.l.n.e i marzyłam o nich od dawna, zatem widząc je na przecenie nie mogłam przestać o nich myśleć. Musiały być moje. I cóż, że wydałam na nie swoje ostatnie pieniądze, bynajmniej na nie nie przeznaczone. Szkoda tylko, że poruszam się w nich jak koczkodan. Ich profil możecie zobaczyć TU.






tunika:sh (5zł), spodnie: Cropp, buty: CCC (59,99zł), torba: targ, pierścionek, naszyjnik: katherine.pl, bransoletka: lookah


FACEBOOK.

9 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja zgadzam się, że buty cudowne :)
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie przesadzaj z tym listopadem, pada raptem od piątku a wczoraj było nawet znośnie;) Mówię to ja - piewca i wyznawca upałów;) W zeszłym roku było gorzej:)

    A tuniczkę masz bardzo ładną Dziewczynko:) Żyj nam wiecznie a nie jakieś tam gupie 100 lat:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego spóźnionego najlepszego!

    Śliczna tunika i buty! Z koczkodaństwa się wyrasta, trzeba tylko dużo chodzić, chodzić, chodzić!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, poćwiczysz trochę i będzie pięknie. Pamiętaj tylko o kolanach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam również taką sowę, jest świetna !
    fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale za to jaki stylowy koczkodan ;D Wyglądasz świetnie, a lato w końcu musi wrócić, więc się nie dołujemy, ok? Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetny tatuaż! :) prezentujesz się świetnie :)
    zapraszam również do mnie do wzięcia udziału w rozdaniu ze sklepem Coco Fashion :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)