11 lipca 2011

no to...odlatujemy!

Namieszałam, pokombinowałam i nie wyszło. Zatem wczorajszy wpis puszczamy w niepamięć, a oto co kryło się pod tajemniczymi białymi prostokątami. Również wczorajsze pozdrowienia dziś już są nieaktualne, gdyż odsypiamy weekend w stolicy pełen chilloutu na plaży i (blogowych) niespodzianek (pozdrowienia dla Maffashion, która spała w pokoju obok:*).

Zdjęcia z piątku. Wyglądam, jakby mnie ktoś napompował...No to, odlatujemy!







Co do bransoletki- skojarzenie nasuwa jedno...I wcale nie chodzi o banana leżącego między jabłkami w misie;)

spodnie: Cropp, bluzka, torebka: Atmosphere (sh, 4zł), bransoeltka: lookah, okulary: Rossman, sandały: CCC, opaska: katherine.pl, naszyjnik: House

15 komentarzy:

  1. piękna bluzka! uwielbiam takie przezroczystości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygladasz, tak na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. EXantiosocial.- na wyprzedażach rok temu. kosztowały mnie złotówkę;) w promocji Croppa 2 w cenie 1

    OdpowiedzUsuń
  4. może w następnym poście pokażę je bliżej ;) po prostu z wczoraj te zdjęcia na których były- nie przypadły mi do gustu ;)

    świetne spodnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super set podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz świetne gacie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeey LOVE LOVE LOVE your blog :)))
    follow you my dear <33

    www.luvafashion.blogspot.com

    www.lookbook.nu/salua

    greets from germany <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Awards. Więcej szczegółów na moim blogu: http://dajannnnn.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-awards.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyznac, ze spodnie sa swietne! :)
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tu ładnie <3 śliczne masz ubrania <3 zapraszam do mnie i zachęcam gorąco do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  11. nieziemskie spodnie! Boże, Boże, zazdroszczę Ci ich :)
    świetna biżuteria, cały zestaw, ach :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)