11 sierpnia 2011

be flamingoo

Są takie dni w życiu każdego człowieka, które odbijają się piętnem na całej jego przyszłości. Moje piętno jest wyjątkowo kolorowe i ma na imię Marysia... Będzie ona moją dożywotnią już kompanką i mam nadzieję, że zyska sobie Waszą sympatię;)
Zatem jak to już dziś powiedziałam: Żegnaj dobrze płatna praco przeznaczona dla ludzi bez tatuaży!

Dzisiaj ostatni post z "czystą" ,"gładką" rąsią.

Ostatnio mam sporo szczęścia do ciuchowych perełek. Zdecydowanie przyczyniła się do tego wizyta w moim ulubionym lumpeksie w rodzinnej wsi. Cudownie jest kupić sobie spodnie (z metką), bluzę, sweter i h&m'owy podkoszulek z flamingiem za jedyne 35zł. Dzięki Ci Bogu za takie miejsca;) Flaming dogadał się ze spodniami, których kawałek już widzieliście i sandałami ze sklepu CzasNaButy, które nie miały szans się wykazać w te wakacje.








No i musi być sweet focia z Moniką:)




...



21 komentarzy:

  1. flaming jest świetny! Pokazuj co tam na ręce masz, Żużu. : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! ależ mamy te dziubki ;)
    Marysia jest cudowna i żałuję że mnie nie było przy tym,... praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj, to nie pracujesz już w kinie? :( szkoooda... ;)
    pokaż łapę, ciekawość nie daje mi spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Twoje spodnie! :)

    dobijające, że tatuaże, kolczyki czy fryzura decyduje o Twoim zatrudnieniu..
    Zazdroszczę łupów w takiej cenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O moim aktualnym zatrudnieniu akurat nie, ale niestety takie jest podejście ludzi, którzy łapią się za głowy mówiąc "Przecież z takim czymś nigdy dobrej pracy nie znajdziesz!"

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny t-shirt!
    pokazuj tatuaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten falming na koszuli przypomniał mi kiedysiejsza kreacje bjork na łabedzia :) Poza tym bardzo fajny top, ale to spodnie przykuły moją nawiększa uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tę bluzkę :) muszę ją pokazać skoro taki szał wzbudziła ;))) sama chciałabym tatoo ale sama nie wiem gdzie i co , więc to jeszcze nie czas!

    ciekawy blog, będę zaglądać i dodaję do obserwowanych. nie ukrywam, że bedzie mi miło jeśli też dołączyć do moich "followersów" :)

    a za jakieś 2 tyg na moim blogu będzie giveaway a wnim do wygrania piękny pierscionek! :)


    www.toobee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest genialna, a Monika ma takie same okulary jak ja, ciekawe czy też z Biedronki:P:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny flamingowy top! I aaaa, pokazuj rękę! ♥ Ja sama mam PRZEOGROMNĄ ochotę na tatuaż ale jeszcze nie wymyśliłam miejsca... No i jednak w moim zawodzie (w Polsce) nie jest to zbyt dobry pomysł, ehhh. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. flaming swietnie zawiesił ci sie na szyi;-) hehheehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zestawy tworzysz :)
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. lejdi dred, a gdzie dredy? :) strasznie podobają mi się pumpki:) dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz:) ładne spodnie:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  15. pretty! xo


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny set i przepiekne buty! ;)
    za to nie lubie naszego kraju. wolnosc ? niby gdzie?! i zero tolerancji!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! ja też ostatnio znalazłam w sh spodnie podobne do Twoich, ale muszę jeszcze przemyśleć co do nich dobrać;)

    ps. ja planuję zrobić sobie tatuaż we wrześniu, tylko trochę się boję:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wierzę, że w Polsce kiedyś otworzy się droga do i takich prac dla ludzi z tatuażami. To nie choroba w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój styl. Co to za praca?

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)