3 sierpnia 2011

jak robić zakupy w H&M za darmoszkę...

Moje darmowe zakupy w H&M rozpoczęły się, kiedy dostałam bon od pewnej firmy, dla której przeprowadzałam konkurs na blogu. Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie pokombinowała po swojemu, aby mieć jeszcze lepiej, bo grunt to sobie robić dobrze, co nie? :)
Kojarzycie H&Mową promocję- kup 3 przecenione rzeczy, a dostaniesz bon na 20zł? Właśnie nią się posłużyłam.
Pierwsze zakupy miały miejsce w galerii handlowej w Bielsku, ponieważ lubię jeździć tam, gdzie towarów przecenionych jeszcze troszkę zostało i jest w czym wybierać. Początkowo wybrałam 6 rzeczy, za które zapłaciłam bonem (100zł) i dostałam dwie karty po 20zł. Później jednak wróciłam, gdyż ja nigdy nie mam dość i pokombinowałam: wzięłam srebrne espadryle (10zł), pierścionek (5zł) i opaskę (5zł), za które znów zapłaciłam bonem...No i dostałam 20zł na karcie...Darmoszka, nie?

Druga część zakupów sprzed kilku dni polegała na pozbyciu się 20złotowych kart i wykorzystaniu resztek na karcie- prezencie :)

I oto snapshoty (tak to się nazywa?):

szczotka (6,90zł)


sukienka (30zł)
3*skarpety (20zł)
chusta (20zł)
chusta (10zł)

I bonus: moje wymarzone spodnie! (40zł)
sklep: INNA


Dziękuję, pozdrawiam. Jakby ktoś chciał się kiedyś udać na tanie sklepowe kombinowanie, służę pomocą;)

12 komentarzy:

  1. już nie wiem czy Cię podziwiać czy zazdrościć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykombinowane a i nabytki wyglądają super ;) Chcę zdjęcie Twoje w nowych spodniach i sukience, o!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest jeszcze ta promocja co się dostaje bony czy już nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie! Twoje rzeczy są rewelacyjnie super!:) Zazdroszczę!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sprytnie i fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja popieram Majo- wklejaj szybciutko foty w tych ciuszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bekowa szczotka!:DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, nieźle wymyśliłaś!
    Ciekawe zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  9. przekombinowny sposób! hehe :D

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)