20 sierpnia 2011

o hendmejdzie słów kilka

Wczorajszy dzień zdecydowanie nie należał do tych pogodowo przyjemnych. Upał i zaduch sprawił, że kompletnie nie miałam pomysłu w co się ubrać. Dlatego wyszło, jak wyszło.
Ale nie o tym, nie o tym, nie o tym...

Na krakowskim Rynku pojawił się kiermasz rękodzieła i jedno ze stoisk wprawiło mnie w niepohamowany zachwyt. Piskom, jękom, ochom i achom nie było końca, kiedy zobaczyłam te cuda! Gdyby nie to, że stan konta zerowy, pewnie wykupiłabym większość prezentowanych cudeniek. Rany, jakie to jest piękne!

Sklep on-line możecie znaleźć tutaj: KLIK







O hendmejdzie dziś mowa, więc nie mogę nie pochwalić się paczuszką, jaką dostałam z samego rana:) Aż żal było otwierać i niszczyć kopertowe serduszka;)
Przesyłka przyszła do mnie od Magicznego Pudełeczka. Magic Box, to kolejny internetowy skrawek, gdzie możecie zachwycać się (i oczywiście kupować=p) ręcznie wykonane przedmioty takie, jak torby, poduszki, koszulki z nadrukami, pudełeczka decoupage, czy cudne biżuteryjne skarby. Zachęcam Was serdecznie do odwiedzenia tej magicznej strony:)

A w paczuszce znalazłam torbę z buldogiem amerykańskim i śliczny naszyjnik. Prawda, że fajne?:)







torba, naszyjnik: Magic Box, top: Terranova (9zł), spódnica: Swap, przypinki: prezent od Moniki:*

13 komentarzy:

  1. bowe...jakie śliczności! świetnie poradziłaś sobie z upałem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zadziwiające jaki talent mają ludzie! ;)
    Piękny spódnica i kluczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. b.ładna spódniczka.

    W sumie nie narzekam z powodu braku kolczyków,pewnie gdybym mogła nosić to już bym się nadawała na jakiś portal body mods :P więc zdrowiej dla mnie.Kiedy pokażesz tatoo?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa,ślepa jestem ;) po odświeżeniu zauważyłam:) niezły=wart cierpień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy:) A takie stoiska i kiermasze uwielbiam... Raz, że można nabyć świetne, oryginalne rzeczy to jeszcze można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żeby każdy wyglądał tak jak Ty kiedy nie ma pomysłu, rewelacja :))
    uwiodły mnie notesy, muszę być świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przypinki masz na koszulce, a torby zazdroszczę ;p

    Zapraszam serdecznie na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie to zdjęcie zrobione? https://lh5.googleusercontent.com/-HGIxPPmWSeY/Tk-ESMYtCYI/AAAAAAAAKf4/d5HUGHcvQ0U/s640/IMG_0047.JPG :)
    a sklepik rzeczywiście fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super!!!czuc w Tobie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham ludzi ubranych tak kolorowo jak Ty! ♥ ♥ ♥ Zajrzałam też do Twojego sklepiku - CUDNY! :D

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)