3 sierpnia 2011

PokaPoka!

Życiowo:
Lato! Jesteś nareszcie! Sprawiasz, że znów mam siłę do działania, a przeziębienie nie daje mi już tak w kość. W końcu brak codziennego dylematu obuwniczego (ubierać się pod jedyne buty, które nie są sandałami, a Reebokami to nielada degrengolada).
Czuję się w tej chwili niezwykle wspaniale, czuję się kobietą spełnioną, gdyż:
- podjęłam właśnie życiową (matrioszkową) decyzję...
- znów wyruszyłam na darmowe zakupy (a o tym w kolejnej notce)
- za godzin kilka jadę na wieś, do mej Tekilki, za którą tęsknię ogromnie. Będę się opalać, chodzić nad rzekę, jeździć na rowerze, chodzić na najlepsze lody i tęsknić za Dredkiem:*. Będzie cudownie!
Pogodo, jak mi schrzanisz ten weekend, nie ręczę za siebie!

Szafiarsko:
Ten t-shirt to taki śmieszny łach, którego trudno okiełznać (szukałam tego słowa w głowie dobre 10minut), ale jest uroczy, więc spróbowałam, w sumie tak lekko włożony w spodnie nie wygląda już jak worek;) Zamówiłam go w outlecie Awanti, gdzie robiłyśmy z koleżankami zamówienie zbiorowe (trzeba zamówić min. 20 sztuk). Taniutko tam, aż chciałoby się zamówić jak najwięcej, ale niestety ubrania adekwatne do ceny- śmierdzą sztucznością. Jednak z mojego tygryska i z body z poprzedniego posta jestem zadowolona;) Zatem jeśli ktoś nie stawia jakości na pierwszym miejscu- mogę polecić.
Torby PokaPoka to moja nowa miłość. Mam je we wszystkich kolorach i mam zamiar kochać je i szanować, a przede wszystkim eksploatować;)
A resztę znacie, nudzicie się nią. Powinni zawiesić mojego bloga za częstotliwość użytkowania i pokazywania pewnych części garderoby.
A propos zawieszania...Czytaliście już nowy regulamin Polskich Szaf? Podoba mnie się on niesłychanie i prosiłabym stosować się do punktu 4. Dziękuję:)
We mnie osobiście godzi podpunkt Nie zamieszczaj zbyt wielu zdjęć w jednym poście. Dlatego też pytanie do Was. Wolicie, kiedy jest więcej zdjęć, czy też mam przeprowadzać ostrą selekcję i dodawać max. 5 zdjęć? Będę wdzięczna za sugestie.













t-shirt: Awanti (10zł), spodenki: C&A, sandały: Deezee, torba: PokaPoka, biżuteria: katherine.pl, okulary: Rossman

Facebook: KLIK
Piosenka na dziś: KLIK

13 komentarzy:

  1. śliczny naszyjnik!:)
    ps. napisałam do Pani maila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym była za mniejszą ilością, bo mi się czasem nie chce zjeżdżać na dół żeby skomentować:D a torby zaraz obejrzę dokładnie bo potrzebuję bardzo bardzo nowej eko, bo ciągle komuś podkradam

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ładna bluzeczka;)ślicznie w niej wyglądasz:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi o to, by nie dodawać 40 zdjęć jednego stroju, jak zauważyłam, jest na niektórych blogach.... a spam u mnie jak był tak jest eh;P fajna torba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzka! Mam dwie pary podobnych spodenek - czarne i beżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koszulka jest boska! i torba też ekstra, zaraz oblukam czy jakiejś dla siebie nie wybrać:p
    i ja lubię dużo zdjęć=)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szałowy t-shirt! :D:D

    Udanego i pogodnego wyjazdu życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Żużu tu nie chodzi o max. 5 zdjęć:) daw3aj nawet i 20 byleby się od siebie różniły anie były w stylu: 'tak wygląda lewa strona buta, tak prawa, tak czubek a tak podeszwa':P A torbebuchna miodna:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta bluzka. Aż oblukam tą stronkę i może znajdę coś dla siebie :D
    Outfit bardzo codzienny... a Twoje włosy... jestem zauroczona! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)