18 sierpnia 2011

say hello to Mary :)

Dzisiaj szybko post, bo siedzę w pracy, a trudno tu spokojnie coś naskrobać:)

Możecie troszkę podejrzeć Marysię;) na razie nie nadaje się do oficjalnej prezentacji, ale trudno jest ją ukryć;)

Spodnie znalazłam w moim ulubionym lumpeksie na wsi za całe 9zł, nowe z metkami:) Szkoda tylko, że na zdjęciach nie widać ich prawdziwego koloru- są zielone.

Ale to lato jest upierdliwe!








spodnie: sh (9zł), top: H&M (10zł), torba: ze Szwecji, okulary: Biedronka (10zł), pierścionek: H&M (5zł), sandały: CCC (39zł), naszyjnik: katherine.pl

15 komentarzy:

  1. świetna biżuteria!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę skąd ta świetna torba, a tu Szwecja. No trudno się mówi :) Raczej się nie wybieram w najbliższym czasie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzór na tym topie i spodnie też śliczne. Chciałabym takie sh u mnie na wsi... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są cudowne! :)
    Cały zestaw bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wielbię Marysię, jest przecudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz czaderską ośmiornice:P i oczywiście czekam na oficjalną prezentację Maryśki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne tatooo!!!sama bym sobie takiego nie zrobiła ale na innych lubię oglądać:)a jeszcze takie kolorowe megaaa:)a top z H&M kupowałaś w tym roku bo nie widziałam u mnie takiego;/??

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej w tym zestawie urzekła mnie bluzka i biżuteria ! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze,jak ty znajdujesz takie fajne,tanie ciuchy? ;)

    Wyglądasz świetnie. ;) Zdecydowanie naajbardziej podoba mi się torba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny top, ma super wzór.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look;) świetna biżuteria:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog dostarcza nam wielu inspiracji. Dzięki takim osobom jak Ty wiele nastolatek odnajduje swój styl.Często organizujemy konkursy, w których są do wygrania pieniądze na modowe szaleństwo, bony zakupowe, a nawet mcbook. Pozdrawiamy Cię serdecznie i zapraszamy do udziału. www.funfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się taki luźny set;) torba jest nie ziemska! widzę, że nie tylko ja lubię takie wyraźne tatuaże;D
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie "Hello Mary!"
    Maria jest cudnej urody.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)