21 sierpnia 2011

summer stripes


No i stało się! Lato ukazało swą prawdziwą twarz i leje się z nieba żarem;) jest ok, chociaż nie mogę się już doczekać wczesno-jesiennej aury, kiedy rządzić będą moje ukochane kolory spadających liści i warstwy, warstewki, warstwunie...

A dziś nadal letnio, upalnie, wakacyjnie, a już myślałam, że nie będzie mi dane założyć mojego wakacyjnego kapelusza;)
No i w końcu prezentuję moje cudne, srebrne espadryle. Szczerze, nie myślałam, że z dobraniem ich do reszty będzie aż taki problem.

Mój buldog od MagicBox jest królem wśród letnich toreb, szkoda tylko, że Fifi ubabrała mi go czekoladą ;)





torba, naszyjnik: MagicBox, body: outlet Awanti (10zł), spodnie: Stradivarius, espadryle: H&M (10zł), kapelusz: Terranova (39zł), okulary: Biedronka (10zł)

14 komentarzy:

  1. masz cudowne spodnie! Uwielbiam je ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten kapelutek! jeśli bylabyś nim znudzona to jestem pierwsza w kolejności do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spodnie, kapelutek i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi sie torba, jest swietna! A tak poza tym masz na prawde niesamowity tatuaz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, to zdjęcie pod ścianą jest boskie. Fantastycznie podkreśla Twoją świetną sylwetkę i jest takie zalotne :) Bardzo mi się podoba cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spodnie tego typu, chociaż sama żadnych nie posiadam :]
    Połączone z tą bluzeczką wyglądają świetnie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. super torba!
    W ogóle ekstra wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Moja Droga!
    Ponieważ bierzesz udział w projekcie pt. 'w świecie wirtualnych szaf' to chciałabym Cię prosić o nadesłanie kompletu w postaci stylizacji i opisu najlepiej do jutra, ponieważ tak ja pisałam w mailu muszę wysłać w środę projekt na brudno do wydawnictwa.
    Proszę Cię o kontakt na teardroop@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz zauwazylam ze masz tatuaz :) brawo dla mnie za bystre oko :) pokaz go z bliska :) co do warstw tez to kocham ale jakos to jesieni mi sie nie spieszy bo sie jeszcze nie wygrzalam :)
    co do looku jak zawsze super :)
    co do Krakowa :) tak przypuszczam, dlatego mam nadzieje bede miala okazje jeszcze odwiedzic ;)
    a Kanye takkk!!! mistrzostwo swiata.. rewelacyjny koncert :)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pasiak, pasuję Ci ten kapelusz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Matrioszka! ładna
    czyli, rozumiem jesteś wielowarstwowa?
    No ale czytam, lubisz warstwy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuję Cię w całości<3 PIKNIE.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle super! a tatuaż jest genialny! ach, żebym to ja miała odwagę na taki, a nie na ledwo widoczny na nadgarstku :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny tatuaż! świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)