25 sierpnia 2011

Take it all.

Dokładnie w lipcu wymarzyłam sobie sukienkę maxi. Również w lipcu zadziałała telepatia i moja Mama kupiła mi taką, najcudowniejszą na naszym lipnickim targu. Uwielbiam międzyplanetarne porozumienie z Rodzicielką. Nic lepszego mnie w życiu nie spotkało. I nie chodzi tu tylko o ciuchy.
A buty, najpiękniejsze, najwygodniejsze to też Jej zasługa. Wystarczyło powiedzieć, że są najpiękniejsze, najwygodniejsze, aby z Jej przedpokoju dostały się do mojego. To nic, że mnie okrutnie obtarły po jednym spacerze. Nadal są najpiękniejsze i najwygodniejsze.
No i frędzlowaty komin... Kurczę, mam najlepszą Mamę na świecie! :)

Przypominam Wam o konkursie! Klikajcie TUTAJ i podrzucajcie linki:)










spódnica: kiermasz (prezent), top: terranova, komin: Cash&Carry (prezent), naszyjnik: katherine.pl, buty: Deichmann (prezent), torba: MagicBox

Czas zaprezentować Marysię w pełnej okazałości. Od razu mówię, że pewnie widoczne niedociągnięcia będą poprawione, jak się w końcu zagoi ;)


A pamiętacie tego skrzata?


23 komentarze:

  1. Buty zaiste bardzo zacne, podobnie jak spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw ,a tatuaż wręcz cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj też się fociłam przy tej fontannie :)
    Marysieńka i Ty wyglądacie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy to są jednak osoby niezastąpione. ;))

    Świetnie wyglądasz. ;)

    I tatuaż piękny. ;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezszcze raz ci napisze, ze ten tatuaz jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiammmmmmm motyw matrioszki!!;-)))) super dziarka;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look. Piękne zdjęcia. Uroczy piesek. Tatuaż pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. taka mama to skarb :) chociaż na moją też nie mogę narzekać:P spódnica i komin rewelacyjne:) a psiak prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódniczka;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. sama bym się tak chętnie ubrała! :)
    Spódnica i komin, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaż sukienkę całą! Marysia jest cudownaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie (taka Mama to skarb ;)). A tatuaż powala!!!!! Też chcę w tym miejscu kolejny, ale jeszcze nie wiem jaki wzór wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tatoo, szal, eko torba MIODZIO!!!!Pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam dokładnie tak samo z moją mamą! Prawda że takie mamy są najlepsze? :D Jedynie butów nie mogę od niej pożyczać bo ma mniejszą stopę.
    A spódnica jest świetna! Wspaniały wzór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tatuaż jest super ;) sama myśle o matrioszce tylko w innym miejscu ;) i troszke innej ;) ogólnie tatuaż chodzi już za mną od dłuższego czasu i mam juz w głwie 3 ;) może na jesieni zacznę :)

    fajna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  16. odpisałam już u siebie ale odpiszę i tutaj ;)
    nieeee!! błagam absolutnie tak nie jest :) Kochana jestem Warszawianką ale jestem totalnie NIEUPRZEDZONA do innych miast!! to stereotyp... Jestem otwarta, poważnie ;) gdybym była uprzedzona to bym tam nie jechała :):):)
    i na następny raz na pewno będę pamiętać o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, rewelacyjnie wyglądasz :)!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak mama:)
    Marysi nie widać niedociągnięć, zresztą każda kobieta jest idealna!;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę wiedzieć w jakiej cenie była ta torba? Lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)