28 sierpnia 2011

where is the love?

Nie lubię robić sobie zaległości, postowo- zdjęciowych. Zdjęcia kiszą się na karcie, a później trzeba mnóstwa czasu, aby wszystko uporządkować. Dzisiaj zdjęcia sprzed 3 dni.
Odkryłam połączenie idealne. Wzór topu świetnie współgra z kwiatuszkami na spodniach- moje odkrycie tego lata;)
No i kolor na ustach. Odważyłam się w końcu użyć szminki firmy Manhattan. Pokochałam ją od razu i mam zamiar zamówić kolejne kolory- świetnie się rozprowadza, cudnie pachnie i utrzymuje się na ustach bardzo długo. Czuję, że kolorowe usta zawojują moją jesień:)







top: H&M (10zł), spodnie: INNA (39zł), opaska: SIX (5zł), naszyjnik: StudioPomysłów, torba: MagicBox, sandały: CCC (39zł)


Mam nadzieję, że Dredzik nie zabije mnie za upublicznianie jego osoby na blogu, ale w końcu po 3 latach udało mi się Go namówić na kilka wspólnych zdjęć:)


Przypominam Wam o konkursie! Do 1 września można przesyłać swoje folkowe inspiracje- TUTAJ

24 komentarze:

  1. boskie foty i Ty taka śliczna, cudnie :)
    U mnie do wygrania buty, zapraszam serdecznie kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię łączenie wzorów ale jakoś u mnie w szafie nic do siebie pod tym względem nie pasuje, Ty za to ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Zamotki cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. te spodnie skradły mi serce, gdy pierwszy raz u Ciebie je zobaczyłam, są doskonałe! ;)
    Podoba mi się połączenie sznurów i kwiatka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale mnie nie dziwi, że z takim kolorem ust do zdjęć Go namówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor szminki ślicznie pasuje Ci do buziencji:) muah muah:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowo, letnio, pozytywnie. jestem na tak :)pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam top ale do tej pory nie miałam na niego pomysłu:) swietne spodnie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zajebiste tatuaze!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mi zrobiłaś ochotę na te szminki :) bardzo apetycznie wyglądają na Twoich apetycznych ustach ;) też by się chciało taki efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nice look! love your necklace or scarf, whatever it is :)
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne połączenie góry z dołem, bo mimo wzorów, nie gryzie się to. :) poza tym choruję na takie 'szaliki'!

    OdpowiedzUsuń
  13. są prześwietne, jednak folklor to niestety nie moja brożka i wątpię bym miała szanse, szczególnie, że w mojej szafie nie ma nic z nim związanego. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że tu trafiłam, bo zakochałam się w Twoich stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie kolorystycznie dobrałaś :) Ach i ten rudy... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo w Was uroku i podobieństwa - a słyszałam, że to dobrze wróży :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa!!! ale zajebiście wyglądacie!!!!!! yeeeeeeeeeeeah! :) super! jaram się hahahaha :) no i fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow,terrific!!what a terrific outfit again..I should call taht a necklace or a scarf,so brave,so unique,totally blow my mind away,I love that,I am gonna search for one too,,

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ Ty śliczna jesteś! Bardzo lubie Twój kolorowy styl! Obserwuję i pozdrawiam! Buziak

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowo razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)