9 sierpnia 2011

zagubiona SailorWoman


Dni spędzone z Moniką sprawiają, że tegoroczne wakacje nie są aż tak nudne. Dzieją się rzeczy niecodzienne i tworzą się magiczne zdjęcia, takie jak te. Uwielbiam je, tym bardziej, że po dość długiej przerwie to Dred chciał się wykazać i miał wenę;)

Prezentuję Wam sukienkę z moich kombinowanych zakupów oraz biżuterię z ostatniego zamówienia od katherine.pl.








sukienka, pierścionek: h&m (30zł, 6,90zł), parasolka: prezent, sandały: CCC (39zł), kolczyki, naszyjnik: katherine.pl


No i w końcu udało się namówić kogoś do zrobienia nam wspólnej foty



18 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie jest naj!
    Cudne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, masz ładny uśmiech : )

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś Ty opalona! piękna ta pierwsza fotka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz rewelacyjnie!:) piękny uśmiech, opalenizna i sukienka!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeja, jaka Ty jesteś śliczna, nie mogę się napatrzeć :)
    Mam taki sam wisior z ośmiornicą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia (nie tylko tutaj, ale na całym blogu. Pięknie wyglądasz. Super pasuje Ci tak fryzurka i kolor. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. obie wyglądacie nieziemsko! ;)
    Podoba mi się Twoja sukienka i parasol ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie mogę kupić taką torbę:))?Bo z tej strony co poprzednio podawałaś jakoś nie za bardzo nie widziałam tych toreb;/czy to trzeba ten magazyn kupić i tam są takie dodatki?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne kolory sukienki i bardzo uroczo w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi kolor Twoich oczu - ładnie współgra z opalenizną :)

    pozdr. AL
    alice-wake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna ta sukienka! ♥ No i biżuteria, rzecz jasna. :) Mam podobne kolczyki! Też się uzależniłam od katherine, haha. :D

    Aleś Ty opalona...! Pięknie wyglądasz. :)

    PS - czym farbujesz włosy? Mi się ostatnio wszystko szybko wymywa i robią się takie mdło-brązowe z powrotem... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. mam takie same sandałki!:) są naprawdę fantastyczne,super się w nich chodzi,są wygodne i śliczne:) świetna stylizacja. zapraszam do mnie na
    http://cherryworld34.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam wszystkim serdecznie za miłe słowa:)

    agniex- nie wiem w jaki sposób można je dostać, bo ja je zdobyłam po znajomości;) Napisz może do nich na facebooku, czy i jak można je otrzymać:)

    Majo- ostatnio farbowałam jakąś farbą fryzjerską, której nazwy nie pamiętam:( a wcześniej 100% Color Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjęcie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny outfit :) i świente zdjęcia :D

    http://saruliru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)