4 września 2011

BatWoman

Jest takie stare góralskie przysłowie, że wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Dlatego, kiedy przed chwilą wkroczyłam do swego M1 poczułam ulgę, że ta oto Niedziela- dzień nader rozpustny- dobiegł końca. A biegł leniwie i od niechcenia. Nie chcę narzekać, bo zdecydowanie nie jest to w moim zwyczaju (od teraz), ale tegoroczne lato zdecydowanie pomyliło się w rachubach i nie wycelowało. Teraz to już mi się marzą rajstopki, kurteczki, szaliczki i buciki, które mam nadzieję jutro do mnie dotrą. A na razie trza się "męczyć" z tym upałem i słońcem.
Czyste ubrania mi się kończą, a pralka nie chce prać:( to zdecydowanie zły okres w mojej szafiarskiej karierze.








alladynki: Shiva, t-shirt: ReServed, espadryle: H&M, naszyjnik: StudioPomysłów, torba: Magic Box

13 komentarzy:

  1. Twój psiak jest przeuroczy:) Espadryle boskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka minka ;P
    Fajowe spodnie! Ten wzór jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. pies, torba z psem, matrioszka jako tatuaż i jeszcze bawełniana "biżuteria" - jesteś debeściara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawisko czy w naszyjniku Studia Pomysłów czy bluzce Batmana fajnie widzieć tak szczęśliwą dziewczynę od samego rana .

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość świetna :D A na kurteczki, rajstopki i butki jesienne to ja też już wyczekuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest tak źle z tą szafa i pralką, bo zestaw świetny :)
    Psiak i tatuaż też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Umf! Koszulka jak z The Big Bang Theory. ;) Cudowna! I świetne espadryle!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha widziałam Cię wczoraj z pieskiem na floriańskiej:Dchyba że to nie Ty:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie! Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat internetowej społeczności szafiarek. Serdecznie zapraszam Was do wypełniania poniższej ankiety. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Wszystkie odpowiedzi będą poufne, anonimowe i wykorzystane tylko w celach edukacyjnych.
    Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czadowy zestaw!! swietna koszulka !\
    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!!Co za alladyny!!!rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!! jaki kochany psiak:D

    A zdjęcia rewelacyjne, nie masz na kogo narzekać:D

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)