7 września 2011

brak2sensu

Tak właśnie prezentują się spodnie wyprasowane dwukrotnie. W ogóle moja miłość do nich wypaliła się, pokazały mi swe prawdziwe oblicze i przestały się starać. Na szczęście kosztowały tylko 9zł, chociaż i ta cena nie jest adekwatna do jakości (czy raczej jej braku).


Przedwczoraj miało padać, dlatego przyodziałam w końcu h&m'ową chustę i jazzówki od LuuLuu, które przyszły do mnie już jakiś czas temu, ale nie nadawały się na upały. Na początek jesieni za to jak najbardziej:)

Kończę swe wywody. Śniadanie podano na stół, a za oknem znów słońce- trzeba to jakoś wykorzystać:)

Polecam Wam zabawę w Happy Box u Magic Box;)







spodnie: papaya (sh), top: Terranova, naszyjnik, pierścionek paw: katherine.pl, chusta: h&m, zegarek: Fossil, torba: Magic Box, jazzówki: LuuLuu

25 komentarzy:

  1. Ja mam spodenki z bodajże podobnego materiału i po paru prasowaniach ich już nie prasuje. Wygładzają się u mnie na pupie;)Jazzówki świetne!

    Zapraszam do mnie!
    justyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajny zielony pierdzionek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że tył torby jest w jakieś kwiatki :P ogólnie bardzo przyjemnie, spodnie widzę żyją swoim życiem i nie poddają się mocy żelazka :d

    OdpowiedzUsuń
  4. a moim zdaniem takie pogniecione spodnie są super!:P
    Bardzo fajne jazzówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładną i sympatyczną twarzyczkę :)
    Zestawy również oczywiście :)
    Mogę wiedzięć jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Też jestem specjalistką od wyszukiwania niedrogich, ładnych rzeczy :) Z lumpeksowych ciuszków wychodzą najbardziej oryginalne zestawy :) Takie artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Nas Podkarpaciu to takie doskonałe zdobycze
    z lumpeksu to tylko marzenie ale masz cudne stylizacje w niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pierścionek jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. AW - eeee, nieprawda :) Również jestem z Podkarpacia a chodzę ubrana od stóp do głów w lumpeksowe zdobycze :) Trzeba tylko umieć szukać w odpowiednich miejscach i odwiedzać lumpeksy w dniu dostawy nowego towaru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie chusty i ekologiczne torby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierścionek i chusta super, bardzo mi się podobają, a na te zagniecenia staram się moim pedantycznym okiem nie patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne dodatki, pierścionki i chusta najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodatki górą!!!Fajny, niezobowiązujący look.

    OdpowiedzUsuń
  14. super spodnie! :) fajny mają kolor :) całość na pluus ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Twojego bloga od dłuższego czasu, komentuję po raz pierwszy. Fajny masz styl, ciekawe są niektóre rozwiązania, ogólnie bardzo pozytywny odbiór, ale dziś tak mi przyszło do głowy, że chyba niekoniecznie taki krój spodni jest dla Ciebie. Nie wytykam, że nie jesteś super szczupła (sama noszę 40/42), myślę tylko, że przy szerszych biodrach, pupie, udach raczej nie powinnaś zakładać spodni szerokich na górze i zwężających się mocno do dołu. Chyba lepiej wyglądałyby dopasowane górą z szerszymi nogawkami do samego końca. Nie pomyśl, że się czepiam - wypróbowałam na sobie i na prawdę tak jest lepiej.
    Pozdrawiam serdecznie i podglądam dalej
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  16. your own unique taste towards modern fashion. always sophisticated and extraordinary! Absolutely crazy for your marvelous work! My visit on your blog definitely inspires me quite a lot.
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rany! Dziękuję Wam wszystkim za komentarze! Wystarczy na dwa dni odciąć się od Internetu, aby narobić sobie zaległości;)

    Jusytnaa- no moje raczej nie mają zamiaru się wygładzić w żaden sposób:(

    Vampire- no kwiatki są, ale można zamówić torbę z dowolnym wzorem i bez kwiatków:)

    Anonimowy1- dziękuję;) a robię zdjęcia Canonem EOS 500D z kitowym obiektywem, a jak pożyczę to z 50mm :)

    AW- oj tam, na pewno znajdziesz jakiś fajny lumpeks:) zresztą ja więcej szczęścia mam na sklepowych wyprzedażach, w sh wiedzie prym moja Mama

    agg- szkoda, że we mnie brak pedantyzmu i zdecydowałam się w czymś takim wyjść do ludzi;)

    Anonimowy- oj wiem, aż się zaczęłam zastanawiać czemu jeszcze nikt nie wytknął mi zupełnie niedopasowanych spodni do figury:) Nie jest to najkorzystniejsze rozwiązanie dla mnie, ale nic nie poradzę, że taki właśnie krój ubrań uwielbiam:) no cóż, trzeba w końcu SCHUŚĆ:):) Pozdrawiam Cię również i zachęcam do częstszego komentowania:)

    Romwe- thank You so much!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do udziału w konkursie na najlepszą stylizację inspirowaną koszulkami http://notjustshop.com/ ! Do wygrania e-bon o wartości 100 zł! Zainspiruj się- bo kto robi to lepiej niż my modowe blogowiczki! Szczegóły:
    http://ika-mode.blogspot.com/2011/09/zainspiruj-sie-konkurs.html lub ika-mode.pinger.pl/m/7877263/konkurs

    Buziaki ika-mode

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie powinnaś tak bezkrytycznie podchodzić do swojej figury... Taki krój spodni podkreśla Twoje niedoskonałości, top, który kończy się na linii bioder, jeszcze bardziej je poszerza. Moim zdaniem zestaw bardzo fajny, ale dla dziewczyny w rozmiarze max 38, a najlepiej 34 i z chłopięcą figurą. Powinnaś podkreślać kobiece kształty kobiecymi stylizacjami, a tymi ciuchami robisz sobie krzywdę.
    Ale co kto lubi...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uważam że Ania wygląda doskonale pokazuje że większe kobiety też są seksowne i piękne:) z komentarza wyżej wnioskuje że lepiej się przebierać i oszukiwać resztę świata tylko po to by się trzymać w jakiś ramach.

    Ale co kto lubi...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, tak patrze na te zdjęcia...i patrzę...i na prawdę nie widzę, żebym wyglądała na nich jak słoń=) Bardzo dziękuję Ci za konstruktywną krytykę, ale zgodzić się muszę troszeczkę z drugim Anonimem. Jeśli lubię takie kroje, to czasami się nimi "masakruję". Tak o, w ramach masochizmu. A czy to na prawdę krzywda? W tamten dzień usłyszałam kilka komplementów od męskiej części moich znajomych. Może szerokie, czy też poszerzone przez gacie biodra, są trochę seksi? :)

    Nie jest to bezkrytyczne podchodzenie do figury, a jej akceptacja.

    I ja tak lubię...

    OdpowiedzUsuń
  22. The pics are gorgeous ! Nice to discover your style and your blog !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)