9 września 2011

it's a bad mans world...

...choć ja do nich nic nie mam, ale oszalałam na punkcie TEJ piosenki=)

Chciała tu napisać dużo... Na przykład to, że cieszę się z nadchodzącej jesieni, bo lato mnie oszukało. Albo to, że kolory tej właśnie pory roku, to zdecydowanie moje kolory i mam zamiar wykorzystać je do cna. Szczególnie brąz, czerwień i zgniłą zieleń. Wielbię!

Na pytanie zadane mojej Mamie w środku lata: - Jak myślisz, czego nie mogę się już doczekać?
Usłyszałam odpowiedź niezwykle trafną:- Jak znowu będziesz się mogła motać tymi chustami, kominami i szalikami.
Na to właśnie czekałam! =)

A napisać chciałam jeszcze, że mam zamiar wykorzystać wszelkie letnie sukienki w zestawach jesienno- zimowych. Pierwsza z nich została już wykorzystana. Myślę, że czuła się świetnie w roli spódnicy. A przynajmniej ja się tak w niej czułam i to się liczy.

Tak właściwie...Zastanawiam się, czy przyjdzie mi kiedykolwiek do głowy inne połączenie tego t-shirtu, czy sukienki niż z kolorem czerwonym. Przecież to już było: TU chociażby. Jestem nudna, jak flaki z olejem.

I mogłabym tak pisać i pisać...Ale jestem wykończona. Marysia dała mi się we znaki, a jej poprawka była chyba najboleśniejszą rzeczą jaka mnie w życiu spotkała;) Wiem, panikara ze mnie, ale uwierzcie- poprawianie tatuażu jest o wiele bardziej bolesne, niż robienie go.











A te cudne dodatki to prezent od na-wieszaku.pl Prezenty trafiły w me gusta stuprocentowo:)
Pierścionek jest magiczny, a bransoletka?...Jeszcze nigdy nie intrygowała mnie przeszłość żadnego przedmiotu, tak jak jej. Prawdziwy vintage okaz. Ciekawość mnie zżera kto ją nosił przede mną;)




dodatki: na-wieszaku.pl, buty: LuuLuu, maxi: Terranova, t-shirt: New Yorker (12zł), torba: ze Szwecji, kurtka, komin: Cash&Carry

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirt i dodatki są niesamowite:) Całość bardzo mi się podoba. Ja też ciesze się z możliwości wyciągnięcia wszystkich szali i chust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już sezon na otulanie się już parę tygodni temu rozpoczęłam. I ciszę sie z niej, że tak prędko. Fajną masz tą kurtalę, w sam raz kolor na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,jesteś taaak kolorowa. ;) Odstraszasz jesień! ;)
    Też uwielbiam opatulić się szalem/chustą w zimne dni. ;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędnie wyglądasz!
    Ukradłabym Ci ten komin :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Jago- o nie, nie, nie! ja nie chcę jej odstraszyć! chcę się z nią zakumplować w tym roku;)

    Dziękuję za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powerful visual effects,these pics are incredibly fantastic.PERFECTION, incredibly awesome.. That fabulous outfit completely blows my mind away! Don't you think so ?the dress is amazing

    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica i wszystkie dodatki są kapitalne, super zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. :> Szczególnie Twoja urocza buźka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem, czy obrabiasz zdjęcia w jakimś programie, ale są one niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw! Kurtka fajnie nadaje charakteru całości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kolczyki! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę- miło mi będzie, jeśli dodasz mój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite :))

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej super blog ;) Miło było Cię poznać ! Dodajemy do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)