24 września 2011

kwiecista jesień

Dzisiaj nadaję do Was z Bielska, gdzie przyjechaliśmy spędzić ten cudny, słoneczny, jesienny weekend. Prawda, że jest pięknie? I to nic, że smarkam, padam na ryjek ze zmęczenia i nie wzięłam ze sobą praktycznie żadnych ubrań, w których można pokazać się ludziom;) Zaraz zbieramy pupy i ruszamy w świat. A bielski świat ja bardzo lubię.
Zdjęcia są sprzed dwóch dni i są one kolejną "chorowitą" próbą, która zakończyła się fiaskiem;) Co do mojej choroby- kompletnie nie musicie się martwić. Pod względem chorób zdecydowanie jestem mężczyzną, bo ból gardła, katar i ogólne osłabienie powoduje, że wmawiam ludziom swą rychłą śmierć;)


Pytanie teraz kieruję do Was: Czy są tu jakieś chętne na kominy/czapki ręcznie robione? Taki jeden mam na sobie, reszta robiona przez moją Mamę, czeka na właścicielki=) A ten już znalazł swą Panią=)

A na sobie mam sweter "Dookoła" od KuferSklep. Prezent ten sprawił mi dużą przyjemność, bo swetrów u mnie brak,a ten jest idealny na jesień=)











Pytałyście o buty:
Ja jestem z nich bardzo zadowolona i w tym przedziale cenowym dają radę. Oczywiście liczę się z tym, że pewnie przetrwają jeden sezon, ale nie raz pozytywnie zaskoczyły mnie tanie buty, które sprawdzały się przez dłuższy czas, mam nadzieję, że i te dadzą radę:) Są bardzo wygodne i śliczne i lubimy się bardzo! =P

LINK

buty: CzasNaButy, sweter: KuferSklep, spdónica: Zara, t-shirt: House, komin: HandMade: biżuteria: H&M i katherine.pl, opaska: hand made, torba: targ

28 komentarzy:

  1. ja jestem! : D
    Próbowałam napisać do "Matko z Córką" na fejsbuku, ale coś się nie da. Jest możliwość stworzenia dla mnie pięknego musztardowego komina? ; )

    spódnica jest świetna. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie bym się czuła w takich ciuszkach. Bardzo mi się podoba ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś PRZEsłodka! :)


    zapraszam na:
    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle barwnie i kolorowo :)pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo podoba mi się Twoja figura :p We wszystkim wyglądasz bardzo fajnie i jeszcze tak ładnie się uśmiechasz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przesympatyczną twarz. Też zamówiłam sobie na Allegro podobne buty, tanie jak barszcz i ładne. Czasem warto, chociażby to było na jeden sezon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest świetny. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak z rozmiarówką? na tej informacji najbardziej mi zależy

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześwietna spódnica :) aż mi kolorowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy- rozmiarówka raczej typowa:) musisz zmierzyć stopę, na stronie są podane centymetry:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś zamieścić zdjęcia tych kominów, jeżeli jakieś macie na zbyciu? ;) Chyba, że dopiero na zamówienie... a ceny jakie mniej więcej?
    P.S. Tak sobie wędruję po stronach z kolczykami i znalazłam coś, co może Ci się spodobać :D
    http://www.pakamera.pl/kolczyki-drewno-matrioszki-marie-sztyfty-nr528106.htm

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy- zdjęcia kominów, które już są zrobione pojawią się tu na dniach:) a jeśli będzie zainteresowanie, to na pewno stworzą się nowe. A matriochy cudne! Dzięki za cynk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica super :) i genialne włoski! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, kolorowy set !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak tu przyjemnie...
    fajny styl!
    pozwalam sobie śledzić...
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look so glamorous for your perfect choices for the colors and the attire in cute pattern, terrific & unique…
    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny sweter i spódnica może masz ochote i mnie odwiedzić www.modaslodkosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ radośnie i miło tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty wyglądasz jak taka Przyjemna, Wesoła i Kolorowa Pani jesień:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)