20 września 2011

pokaz mody Bielsko- Biała

Wy już pewnie wszystko wiecie, zdjęcia widziałyście, bo ja jak zwykle na samym końcu zabieram się do notki...
W ostatni weekend brałam udział w pokazie mody zorganizowanym przez portal MeetMyLook oraz galerię Sfera w Bielsku. Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć, bo Bielsko uważam właściwie za swoje drugie miasto i korzystam z każdej okazji, żeby się tam znaleźć. Wracając jednak do samego pokazu- nasza część składała się z trzech stylizacji przygotowanych przez nas:

  • Jesienny spacer- tu wykorzystałam zestaw, który pokazałam Wam w poprzednim poście.






  • Randka w teatrze- tutaj był problem, bo niestety mało mam w szafie ubrań eleganckich, czy wieczorowych. Zestaw przygotowywałam na szybko właściwie w dniu wyjazdu i jak teraz patrzę, to powinnam się troszkę bardziej postarać;) A przynajmniej lepiej wyprasować sukienkę.
W tej stylizacji wykorzystałam sweter od KuferSklep.





  • Imprezowa noc- no i tu też nie miałam za bardzo z czym poszaleć, bo marna ze mnie imprezowiczka, ale myślę, że wyszło całkiem fajnie;) Zresztą w podobnym zestawie poszłam się bawić wieczorem po pokazie. A tu na wybiegu zadebiutowały również workery od CzasNaButy, które pojawiać się będą tu często, bo się bardzo polubiliśmy:)



Na prawdę bardzo trudno jest mi opisać w kilku zdaniach ten weekend... Była to fantastyczna przygoda i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wezmę udział w podobnym wydarzeniu. Kto by pomyślał, że taka Anka z krzywymi nogami i tyłkiem od gór aż po morze będzie miała okazję przejść się po prawdziwym wybiegu, w blasku fleszy, a ludzie będą bić jej brawo. Nawet spieszyłyśmy się jak prawdziwe modelki, ubrać się w ciągu 2 minut i nie zapomnieć o żadnym szczególe to nie lada sztuka, może dlatego "randka w teatrze" wyszła jakaś taka...rozchełstana;)
Wyjazd ten pozwolił mi poznać świetnych ludzi, z którymi mam nadzieję, uda mi się utrzymywać jakiś kontakt w Krakowie, oraz (uwaga: zabrzmi górnolotnie) ukierunkował moje plany na przyszłość...

Zatem jeśli Wy też chcecie wziąć udział w podobnym wydarzeniu, przyłączcie się do ekipy MeetMyLook =)

Brzmi troszkę jak jakaś reklama z katalogu, ale co mam napisać, skoro tak było?


Więcej zdjęć z pokazu i z backstage'u na moim FACEBOOKU. Zapraszam!





16 komentarzy:

  1. wg mnie 3 stylizacja jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia najbardziej mnie zachwyciła <3 chociaż wszystkie mają to coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. co ja bede pisać , łyso mi że ja nie potrafię się rozpisać jak Ty :P

    ps. dobrze że nie napisałaś o tym jak miałaś dość mojego ciągłego gdakania jak kaczka;p

    OdpowiedzUsuń
  4. trzecia stylizacja jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepiej wygladalas w stylizacji nr 3! to s azdecydowanie Twoje kolory;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka modeleczka:)))3 zestaw i ta marynarka <3!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fajne zestawy, a pierwszy chyba najbardziej wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu w moim Bielsku i nic o tym nie wiedziałam;/

    Mnie się wszystkie stylizacje podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje. Odbiegasz od standardów, nie boisz się eksperymentować i to u Ciebie jest najfajniejsze.
    Świetne stylizacje, naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś cudownie!:)
    zakochałam się w legginsach!

    I nie żałuje teraz nawet sekundy, że tam z Wami byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna modelka a ja serdecznie dziękuję
    bo prezencik od Studia Pomysłów w moim domu króluje .

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatni zestaw najlepszy :)
    marynarka cudowna
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też jestem zwolenniczką trzeciego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentujesz na wybiegu, 100 razy lepiej niż anorektyczne modelki! :)

    Faktycznie zestaw nr 3 jest świetny, choć ja wybrałabym inne legginsy :)
    Mnie najbardziej podoba się jedynka, chodziłabym tak non stop :)
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)