3 września 2011

wyniki konkursu Studio Pomysłów

Witajcie!
Po burzliwych nocnych debatach wybraliśmy inspiracje, które nas (czyt. mnie i Dredzika) urzekły najbardziej.

Na wstępie muszę przyznać, że wszystkie podesłane przez Was linki bardzo mnie zainspirowały i cieszę się, że mogłam zobaczyć tak ciekawe propozycje (i dowiedzieć się o kilku folkowych sklepach).



A oto wygrane:

ollinaa@poczta.fm (naszyjnik)




design.panthera@gmail.com
(bransoletka)




oraz moje specjalne wyróżnienie dla wara44@onet.pl za oryginalne podejście do tematu=) Pozdrowienia dla Pana Władysława! ;)

Z wygranymi już kontaktuję się mailowo:)

Pozdrawiam, a już niedługo kolejny konkurs!

4 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję a pozostałym Paniom również gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjjeeejjjjj!!! jestem bardzo zaskoczona i strasznie się cieszę! tylko nie wiem czy mam byc zmartwiona, bo nie dostałam żadnej wiadomości... pozdrawiam, ollinaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ollinaa, dzisiaj wyślę maile, przepraszam, ale nie miałam czasu zrobić tego wcześniej:(

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa - luzik, luzik - myślałam, że wirtualna otchłań pochłonęła tego mejla (jakże radosnego) (;

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)