16 października 2011

butmitabut

Kojarzycie pewnie buty, które miałam praktycznie w każdym poprzednim poście? Zachwycałam się nimi i Wam je polecałam...Ale umarły. Po miesiącu ciągłego w nich chodzenia podeszwa się totalnie starła, zrobiła się dziura, jakaś masakra nie buty! Dlatego piszę, żeby Was ostrzec przed nimi i z góry przepraszam, jeśli ktoś dokonał złego zakupu po moich chwalebnych wpisach. A może to po prostu jakaś trefna para? Od sklepu dostałam odpowiedź, że jeśli się popsuły, to trzeba je wyrzucić... No cóż...Zatem wyrzucam, a od dzisiaj uczę się chodzić w koturnach, bo to jedyne (oprócz reeboków i kaloszy) buty, jakie mam na jesień.

A zestaw stworzył się z tego, co wypadło z szafy;)






kurtka: Pimkie, bluza: sh, t-shirt: New Yorker, torebka: h&m (swap), skarpetki: H&M, komin: Matko z Córką

9 komentarzy:

  1. Fajnie jest, kolorowo!!!pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli buty przetarły się w miesiąc od ich zakupu i posiadasz paragon to masz pełne prawo do ich reklamacji.
    Jeśli sklep nie chce uznać Twojej reklamacji, skontaktuj się z biurem Rzecznika Praw Konsumentów i tam poinformują Cię jakie kroki możesz podjąć dalej. Lub jakie kroki podejmie Rzecznik, ponieważ w miarę niedawno zwiększono mu zakres uprawnień

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jesienny zestaw! az miło popatrzeć;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurtka :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co, ja pytałam o te Twoje buty w komentarzach, bo chciałam kupić inne z tej strony - traperki damskie. I już prawie je kupiłam, gdy znalazłam podobne w pewnym sklepie w lubelskim pasażu handlowym! wyglądały dużo gorzej niż na zdjęciach, takie tandetne mi się wydały;] więc z zakupu zrezygnowałam. Potem okazało się, że na lubelskich straganach jest bardzo wiele par takich, jak na stronie czasnabuty... a wiadomo jak jest z bazarowym obuwiem - czasem można trafić na naprawdę fajne i porządne, ale trzeba zobaczyć. W związku z tym strona ta znacznie spadła w moich oczach.
    Pozrawiam!:*
    ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kolor Twojego szala, do tego masz ciekawą fryzurkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)