6 października 2011

jesień, piękna jesień

Wczoraj było jeszcze pięknie, ciepło i słonecznie, a dzisiaj już typowa październikowa ciapa i szarość. Nie zamierzam się jednak tym przejmować, bo przecież to w końcu dopiero pierwszy jesienny deszczyk!
Jeśli chodzi o stronę ubraniową, to kupiłam sobie spódniczkę w gwiazdki, więc jestem bardzo trendi i na czasie. Jest to zakup z serii tych "darmowych". Warto mieć na kartach upominkowych przyczajone 38,20zł i warto też dobrze przemyśleć zakup. M.in. dlatego, że sukienka, którą chciałam kupić, przez okres mego "przemyśliwania" została przeceniona o 10zł. Chwyciłam więc tę miniówę i rachunek się wyrównał. Chyba wrócę po więcej, a przynajmniej po taką żółtą, żarówiastą, bo ostatnio mam spódnicową chcicę;) 1,80zł za sukienkę i spódnicę? Trudno, niech stracę.


Kiedy wróciłam do domu i zechciałam ją założyć, oczywiście nasunęło się pytanie "z czym połączyć te gwiazdki?". Postanowiłam po prostu zaadaptować ją do swojego stylu i trochę ugrzecznić:)






spódnica: H&M (10zł), buty: CzasNaButy, sweterek: Atmosphere (Swap), naszyjnik: katherine.pl, bransoletki: SIX (po 5zł), chusta: od Babci, torba: z targu



9 komentarzy:

  1. fajna spódniczka :)
    widzę, że polubiłaś te buty :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor sweterka. lubię takie kardigany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, kolorowo i radośnie :) Taki odcień zieleni to zdecydowanie "Twój" kolor, a chusta jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała stylizacja kolorystycznie świetnie współgra z kolorem twoich włosów. Świetnie wyglądasz ;)

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ej są wyprzedaże w hamie? dobrze, że nie mam czasu iść:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a zastanawiałam się dziś nad tą spódniczką, gdy zobaczyłam cenę 10zł, wygląda na Tobie świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna chustka i świetny tatuaż!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm podglądam, podglądam a tu przedostatnie zdjęcie to jakiś czarny kwadrat :>

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)