31 października 2011

nowości kosmetyczne

Dzisiaj wybrałam się na zakupy kosmetyczne. Zainspirowana coraz popularniejszym ruchem tzw. Youtubowiczek postanowiłam wspiąć się w temacie makijażu i pielęgnacji na wyższy level. Swoją podróż po świecie kosmetyków rozpoczęłam od dermokonsultacji w drogerii Natura, gdzie dowiedziałam się, że moje wszelkie zaczerwienienia to wina genów, a moja cera wcale nie jest sucha, a mieszano-naczynkowa (podobno najgorsza). Z nawilżeniem nie jest tak tragicznie, jak od kilku lat przypuszczałam:) Pani pomogła mi wybrać odpowiednie kremy, podkład i puder. Mam nadzieję, że w końcu będą one dobrze dobrane, bo do tej pory zdawałam się na swą własną improwizację.

Jestem świadoma, że niektóre z Was (a jutjubowiczki zapewne wszystie;p) takie zakupy robią raz na tydzień/miesiąc i nie jest to nic wielkiego. Ja jednak pierwszy raz poddałam się takiej kosmetycznej "zakupowej libacji".



1. Kosmetyki kolorowe:
Podkład Essence Stay all day
Puder Sensique
Bronzer Essence- nigdy nie używałam takiego kosmetyku, ale wszyscy mówią, że działa cuda... zobaczymy:)
Korektor Essence



2. kosmetyki do pielęgnacji:
Tutaj postawiłam na polską, dobrą Ziaję: kremy do cery naczynkowej+mleczko+ dwufazowy płyn do demakijażu
Maseczka FloSlek
Balsam do ust Carmex- już go pokochałam i wcale nie dziwi mnie szał na punkcie tego kosmetyku


3. Ten krem mnie bardzo zaintrygował, gdyż moje ręce wiecznie są lodowate...Może rzeczywiście je rozgrzeje. Pięknie pachnie imbirem.


4. Nie mogłam zapomnieć o pierdółce do mieszkania- woda zapachowa do prasowania o niezwykle oryginalnym zapachu. Mam nadzieję, że zrekompensuje mi biedronkowy płyn do płukania;)

Już nie mogę doczekać się jutrzejszego makijażu nowymi kosmetykami. Też tak macie, że koniecznie musicie od razu wypróbować nowe zakupy? :)

12 komentarzy:

  1. Kosmetyki z essence jak i ziaji są naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się aromatyzowana woda do prasowania ;d
    niestety, też tak mam ;d i przed snem milion razy zmywam twarz wypróbowując makijaże ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście uwielbiam kosmetyki ziai, jakkolwiek to się powinno odmieniać. ostatnio odkryłam, że oferują bardzo szeroki wybór, czego się nie spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleks- ostatnio essence stało się moim nr.1, uwielbiam ich lakiery! świetna jakość i ceny przyjemne:)

    famfaramfam- jestem właśnie ciekawa jak ta woda działa w praktyce:) ja już dziś nie mam kompletnie siły na testowanie...zostawię sobie tę przyjemność na jutro:)

    MarieAntoinette- też dzisiaj byłam w szoku, kiedy Pani pokazała mi całą gamę, a i tak nie było to wszystko. szczególnie lubię masło kokosowe i czekoladowe..te zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać czy krem do rąk faktycznie rozgrzewa i how much?

    OdpowiedzUsuń
  6. madziorek- na razie nie rozgrzewa, zobaczymy jak się zrobi zimniej:) a cena to jakieś 5,50zł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie zdaj relację :)

    już nie wiem kiedy byłam na tak dużych zakupach kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ,od kiedy zaczęłam czytać składniki na opakowaniach kosmetyków jakoś straciłam zaufanie do Ziai.... :>
    Ale lubię essence'owe mazidła,tu mój rozsądek kruszeje,bo chociaż nie umiem się malować i nawet z tapetą wyglądam na niewyrośniętą gimnazjalistkę,to mnie kuszą te pierdółki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Essence i Ziaja to ostatnio moje ulubione typy, chociaż jako wizażystka pewnie powinnam promować coś bardziej profesjonalnego, ale mam to gdzieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ziaja najlepsza ! :D

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga;)
    Pozdrawiam SAVIN

    http://cookiehash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ile dałaś za korektor z essence? chętnie bym go wypróbowała :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. essence ma bardzo fajną kolorówkę, polecam świetne kredki do oczu, linery, lakiery i tusz multiaction :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)