22 października 2011

Pani Dellirium

Czas zaadaptować się do nowych warunków, z jakimi przychodzi się zmierzyć każdej Szafiarce w okresie jesienno- zimowym. Narazie ani myślę wyskakiwać z kurtki gdzieś w plenerze, dlatego szukam dobrej miejscówki w swoim M1. Na pierwszy ogień idą drzwi z moim ukochanym plakatem z mniej ukochanego filmu. A jeśli kiedyś zechce nam się złożyć łóżko, które zajmuje pół pokoju, to może spróbujemy pokombinować i z innymi ścianami;)

Ale nie o tym, nie o tym, nie o tym...

W końcu(!) skusiłam się na zakupy w internetowym sklepie notjustshop, bo z takich wyprzedaży trudno nie skorzystać. Dla siebie wybrałam Panią Dellirium, do której już jakiś czas wzdychałam. Jestem zachwycona zarówno jakością nadruku, jak i koszulki. Już planujemy kolejne zakupy, żeby się jeszcze załapać na promocyjne ceny.

Delirka idealnie wkomponowała mi się w kolorystykę naszyjnika od Studia Pomysłów, który jest idealnym ocieplaczem i wraz z kominami tworzy zgrany duet:)






Kompletnie nie rozumiem dlaczego moi współpracownicy patrzyli się na mnie zdziwieni, kiedy chodziłam i mówiłam: "Mam ptaszka! Chcesz zobaczyć mojego ptaszka?? Pokazać ci ptaszka??" No przecież mam! To pokazuję!


podkoszulek: notjustshop(19zł), naszyjnik: Studio Pomysłów, sweterek: sh (F&F)

8 komentarzy:

  1. kocham sznury jako alternatywę biżuterii! Chociaż przyznam, że sama do tego dojrzewałam 2 lata, a moje sznury wisiały sobie na przeciwko łóżka by założyć je raz na pół roku ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny naszyjnik! zakochana <3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. ten naszyjnik jest zajebisty, chodziło mi ostatnio po głowie zrobienie jakiegoś z zaplecionych w warkocze kawałków materiału ale w trochę innym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. intrygująco wyglądasz, świetne kolory, genialne sznury, a ptaszek uroczy :) nie dziwne, że chciałaś go pokazywać

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw;) i jak kolorowo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie będę oryginalna - boski naszyjnik. no i nadruk na koszulce przykuwa uwagę ;) pozdrawiam!
    p.s. świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)