10 października 2011

rozdanie MAGIC BOX

Dzisiaj, specjalnie dla Was, moich Czytelniczek, startuje mały konkurs, a raczej tzw. giveaway, który organizuję razem z MagicBox, aby poprawić Wam troszkę jesienne nastroje. Zatem, jeśli tylko ktoś ma ochotę na oryginalną torbę, lub pudełeczko, zachęcam do wzięcia udziału;)


  • profil MagicBox- KLIK
  • profil LejdiDred- KLIK
Jeśli chodzi o 3. punkt regulaminu- jest to dobrowolne;)

Konkurs trwa 10 dni, zgłoszenia zbieram do 20.10.2011 do godz. 23.59 :)



Ja staram się swój jesienny nastrój utrzymywać w jak najlepszej formie i nie daję się żadnym chandrom i deprechom. Staram się korzystać z wolnych chwil, aby robić coś ciekawego. Wczoraj np. postanowiliśmy pospacerować po krakowskim Kazimierzu, dzielnicy troszkę zapomnianej przeze mnie, a niesamowicie pięknej i klimatycznej. Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze wyrwać na jakiś spacer po tamtych okolicach, tym bardziej, że od nas jest tam rzut beretem:)

Oczywiście chciałam się ubrać romantycznie, adekwatnie do klimatu tam panującego, a wyszło jak zwykle. Kiedy człowiek obudzi się 30minut później, niż powinien cały dzień się sypie. A przynajmniej jego poranny przebieg. Dlatego w końcu wystartowałam w jeansach i bluzie. Niezwykły polot szafiarski, nieprawdaż? Nawet zdjęcia jakoś nie bardzo chciały wyjść, dlatego nie widać, że bluza nie jest taką zwykłą bluzą, gdyż ma na ramionach podoczepiane przeróżne dżety. Udokumentowana została za to sowa, jedna z kilku broszek od MagicBox, które uwielbiam i które będą mi towarzyszyć przez te zimne miesiące. Nie spodziewałam się, że będą one aż tak duże! Są super:)




Na zdjęciu jestem razem z Kają, której zrobiliśmy kilka zdjęć na Jej bloga (KLIK)



spodnie: H&M, bluza: sh (9zł), buty: CzasNaButy, czapka, komin: MatkozCórką, kurtka: Pimkie, zegarek: katherine.pl

44 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna Ćwierz
    kiddnei@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja Zacierka
    patinka95@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna Alina Tokarska,
    pannanatasha@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziutka czapeczka ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ZofJah
    Natalia Czerniawska
    zof-jah-from-zion@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicja Jantosz
    jadzia14@interia.eu
    obserwuję jako irreplaceableF

    OdpowiedzUsuń
  8. Katarzyna Maniszewska
    kamman91@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  9. Klaudia Płaza
    klaudia.plaza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Marta Błaszyk;
    marta.cecylia@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia Szornak
    dusia6x@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Martyna Wieczorek
    wieczorek_martyna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Katarzyna Szornak
    kas69@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. kasia gosia smołucha
    pojaraksa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamila Felsztukier

    kamila_felsztukier@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Miriam Przybyłowska
    przybylowska.miriam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolina Toczyłowska
    karolina_t88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nikoleta Liebner

    szyszkanl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anna Paszkowska
    ankap1987-1987@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrycja Hoffmann
    patrycja.hoffmann@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ania Szeremeta
    tierra.es.mia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. coś Ci się stało ze zdjęciami z poprzedniej notki- tzn zniknęły, nie wiem czy już zauważyłaś

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem zauroczona broszkami na kominach lub czapkach, w zeszłym roku na komin wpinałam kwiatek, ale było to okropnie nie praktyczne :<
    W tym pokombinuję z broszkami :D
    uwielbiam kolor Twojego sweterka! :)
    dziękuję bardzo, mam nadzieję, że jeszcze będzie przede mną wiele, wiele zarówno miesięcznic jak i rocznic - jakoś tak dobrze mi wśród was :)

    Barbara Posłuszna
    famfaramfam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. awwh you look grogeous ! fabulous outfit and oh you're a great model btw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicja Dąbrowska
    aea.dabrowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sylwia Wojtkowska
    lennoniada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. o, ja też chcę spróbować!
    Pozdrawiam i ściskam w mroźne jesienne wieczory
    Sonia Parwicka
    soniaparwicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Magdalena Pasierbek
    madziorek158@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Spełniam warunki
    mariola sochacka
    zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Liidzia Ciop

    montagne@wp.pl

    obserwuje jako montagne

    OdpowiedzUsuń
  31. katarzyna olczak

    ollinaa@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  32. irminapaczek@poczta.onet.pl
    irmina pączek

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie udaje mi się wygrać w rozdaniach, chociaż wzięłam już udział w dziesiątkach a może i setkach :P ale wciąż jest we mnie ta dziecięca naiwność i próbuję :P

    Kasia Płaszewska
    kaylime@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Elżbieta Podbielska

    elap226@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Agnieszka Insińska
    agnieszkazg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Dorota Kucharska
    dorota1992@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)