25 października 2011

This trumpet in my head


Z dniem dzisiejszym wchodzi w życie moje postanowienie o wykorzystywaniu letnich kiecek w zestawach jesienno- zimowych. W tym temacie moją idolką jest TA blogerka, dzięki której połączenie zwiewnych sukienek z grubymi swetrzyskami i kominami nabrało nowej jakości. Przynajmniej dla mnie. Zatem i ja łączę, choć nie prezentuje się to tak cudownie, jak u tej skandynawskiej piękności.
A łączę sukienkę z h&m'u, nad którą się długo zastanawiałam, ale warto było, bo zarobiłam 10zł;) (przecenili ją chyba specjalnie, żebym koło niej przestała krążyć) ze swetrem z lumpeksu. Swoją drogą znalezienie ciepłego, ładnego i mało wyświechtanego swetra z drugiej ręki graniczy z cudem. Wszystkie są okrutnie skosmacone, rozciągnięte... A Wy jakie macie zdanie na ten temat? Ja się nie poddaję i razem z biedronkową golarką elektryczną tworzymy zespół renowacji swetrów.


Ps. Znowu mam dylemat- zapuszczać vs. ścinać. To, że czas znowu wrzucić na kolor wiem (właśnie mi zdjęcia powiedziały), gorzej z fryzurą. Macie jakieś pomysły?








sukienka: h&m (30zł), sweter: sh (6zł), kurtka: Pimkie (89zł), komin: MatkoZCórką, torebka: swap (h&m), buty: CzasNabuty




Edit:
Spieszę Wam donieść, że rozdanie z Magic Box zostało przedłużone do końca miesiąca! ---> KLIK

14 komentarzy:

  1. Super !!! Świetne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, pięknie :) ale mi by chyba dupka zamarzła :D
    co do swetrów.. trzeba trafić i mieć meeega szczęście! ja kupiłam dwa takie same swetry praktycznie nowe bo się na kolor nie mogłam zdecydować.. :D co nie zmienia faktu, że muszę przyznać rację.. za dobrym swetrem trzeba się nachodzić, szukać, szperać.. :) a dziewczyna z inspiracji - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tą sukienkę :) tylko swetra brak :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie tego wszystkiego jest tu za dużo: z jednej strony letnia sukienka z drugiej skarpety do niej, na to sweter, chusta i jeszcze kwiat we włosach. :( Średnio mi się podoba, ale każda z rzeczy osobno bardzo fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a zapuść tak dla odmiany bo już długo masz krótkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! ale cudowny sweter upolowałaś!!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak z innej beczki. Zauważyłam że lubisz motyw matrioszek, ostatnio znalazłam sklep (sama szukając dla siebie czegoś z sową:)) z całkiem sporą ilością rzeczy z tym motywem i pomyślałam że może Cie zainteresować
    http://www.paperchase.co.uk/browse/cbabushka?ex=co_wizr-locayta&collate=pdxttype&collate=pdxtsize&collate=pdxtcollection&collate=pdxtcolour&collate=pdxtview&collate=pdxtrelationship&collate=pdxtcardage&collate=pdxtbinding&collate=pdxtgreen&collate=price&collate=pdxtpack&collate=pdxtoffer&collate=pdxtbrand&collate=pdxtpagetype&sortpdxtsequence=descending&sortrelease=disabled&sortprice=disabled&sortname=disabled&sortorder=pdxtsequence%3Arelease%3Aprice%3Aname&fieldcatrestrict=xancestorid&termtextcatrestrict=shop&typecatrestrict=exact&fieldrtype=type&termtextrtype=invt&typertype=exact&fieldpcatid=pcatid&typepcatid=exact&termorder=catrestrict%3Artype%3Apcatid&template=wz_locayta&pagenum=5&perpage=12&threshold=0&spellcorrect=1&datasource=paperchaseen&setpagenum=1&perpage=12&bklist=icat,4,shop,collections,cbabushka

    pozdrawiam zołza

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki i fakturki! od razu czuć jesień pełną para;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściąć króciutko :) Idealnie będzie to pasować do Twojego stylu. Ja widzę to tak, że boki i tył maszynką do absolutnego minimum, a góra nieco dłuższa, ale dosłownie minimalnie. Tak żeby można było zrobi leciutkiego irokeza, nastroszyć, ewentualnie uczesać gładko. Dla mnie jesteś jedną z tych kobiet, które dłuższe włosy szpecą.
    Jeśli masz ochotę, to możesz równie dobrze iść na całość. 9 mm na całej głowie doda urody i będzie pozytywnie zwracać uwagę. W końcu nie każdy musi być grzeczny, prawda? :) :) :)
    Odwagi - Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowa Zołza- rany! dziękuję za te cuda! aa oszalałam w tym matrioszkowym świecie^^
    Anonimowa Magda- dzięki za pomysł, ale chyba narazie się nie odważę;) brrr na zimę takie krótkości? już wiem co chcę z fryzurką i raczej zmian nie będzie drastycznych;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)