27 listopada 2011

czarna kamizelka- wydanie drugie, pewnie nie ostatnie




Dzisiaj zestaw bardzo poważny jak na mnie. Powstał on na potrzeby piątkowego zdawania, kiedy to "mądrym" wyglądem chciałam zamaskować swoje braki w wiedzy. Udało się, ale nerwy piątkowego poranka odchorowywałam prawie cały weekend;) Teraz już zebrałam się w sobie i skrobię dla Was te parę zdań okraszonych zdjęciami prosto z kuchni. Piękna pogoda jednak ma wrócić, wiec trzeba nadrobić jakimś plenerem. Jak Lemonka może, to czemu ja nie? ;)

Wracając do stroju: Znowu pojawiła się czarna kamizelka, która ratuje me nerki z zimowych opresji. Dziękuje komuś, kto wymyśli secondhandy i wsadził do jednego z nich namiastkę mego ostatniego must have. Zawsze spinam go małą broszką wyszperaną również w jednym z takich boskich przybytków, jednak jakoś tak wychodzi, że akt zapinania odbywa się zawsze po zdjęciach;)

Właściwie wszystko już widzieliście. Jedyną nowością są buty, kozaki z Dash44. Skusiłam się na nie przez filmiki Radzki, która je zachwalała. Skorzystałam z zakupów grupowych i kosztowały mnie całe 45zł. Nie jestem jednak zadowolona z zakupu. Chociaż są bardzo ciekawe i ładnie wyglądają na nodze, to są okrutnie niewygodne. Twarde jak deski... Chodząc w nich czuję się jak piłeczka ping-pongowa odbijająca się od podłoża. Niezbyt miłe to uczucie, a tymbardziej widok. Może macie jakieś sposoby na taki rodzaj butów, da się to jakoś "rozchodzić"?






sukienka, kamizelka: sh, torba: Targ Żydowski, zegarek: Fossil, naszyjnik: House, pierścionek: Parfois, buty: Dash44

Ps. Jakbyście chcieli poinformować mnie, że mam poplamioną sukienkę, to ja już to wiem. W sensie, że właśnie zauważyłam;)

30 komentarzy:

  1. a mnie się bardzo podoba Twój nowy wyczes. zauważyłam przy ostatniej notce ale jakoś nie udało mi się napisać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agg- a dziękuję;) ja też już powoli się oswajam ze swym owłosieniem, tymbardziej że szybko rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy to takie znowu poważne ;) Na luzie i tak. Fana fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest dobrze, w mojej kolorystyce, w nowym wydaniu.super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muuah! Uwielbiam takie okurary.

    W ogóle podoba mi się całość tego, co tu skombinowałaś. Fajne to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOo rewelacyjna fryzurka!:D
    Pięknie!!
    Niestety nie znam żadnej rady apropo butów, a też zdarzały mi się już takie "zakały" ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorowe jarmarki ratatatata,swietne butki mama mojej mamy ,ma takie same z targowicy w Raciborzu

    Rysia

    OdpowiedzUsuń
  8. masz za długie rękawki w sukience i strasznie kryjące rajtuzki, więc owłosienie nie rzuca się w oczy tak bardzo.

    Marek69

    OdpowiedzUsuń
  9. kamizelka jest świetna, zazdroszczę zdobyczy, sama poluję na podobną:)
    Second-handy to jednak genialny wynalazek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyyy jak Tobie łądnie w okularach jest!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fryzurka no i ta kamizelka...Rewelacja! Kolorowo i na luzie! Jak zawsze oryginalnie;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dobrze widzieć kogoś z usmiechem! :)
    wyglądasz tak świeżo, bardzo fajnie.


    Pozdrawiam,
    NESTYLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome!
    Zapraszam do licytacji na moich aukcjach:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  14. nie poznałam Cię na początku:P świetnie wyglądasz w okularach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Kamizelka jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. uuuuuuuu, jaka intelektualistka;p;p ja też musze w końcu przytulić jakąś scianę, bo pogoda zbytnio nie nadaje się na sesję;-//

    OdpowiedzUsuń
  17. pffffff to przepłaciłaś za płaszcz 5zł!!;p;p a babci mi lepiej nie wypominaj, bo kurde żal mi jej było, mimo że posłała mi spojrzenie mordercy:DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wyglądasz w okularach! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty uroczo wyglądasz w tych okularach :D Nie mogę się napatrzeć, tak bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie wykładowcy strasznie oceniają po wyglądzie, więc już Twoją oceną wyjściową byłaby 4 lub chociaż te 3/3,5 ;d
    podobasz mi się w takich poważniejszych wydaniach, podobasz mi się w tej krótkiej fryzurze, dodaje Ci powagi i podkreśla rysy twarzy, które wcześniej gdzieś się zagubiły - podoba mi się no! I masz taka ładną twarzyczkę i w tych włosach wygląda na szczuplejszą o wiele (nie sądziłam nigdy, że była pulchna,duża itp..) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietnie w tej kamizelce ;)
    najważniejsze, że wszystko do przodu ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! Uwielbiam kolor kobaltowy ;)

    Fajne okularki i kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)