2 listopada 2011

kolorowoooo

Nie wiem, czy założenie żółtego płaszcza 1 listopada jest straszliwym modowym faux-pas, ale jeśli tak- nie czuję się z tym ani trochę źle. Załapał się ten mój kanarek na spacer po Puszczy Niepołomickiej i (chyba) ostatni piękny, jesienny dzień. Dzisiaj już nastała typowo listopadowa aura.




Płaszcz jest zdobyczą lumpeksową. Złowił go mój Dredzik, który chyba chce mnie zdegradować z pozycji mistrza kopania w szmatach i zaczyna sobie radzić lepiej ode mnie. Jeśli zniknie mi z pola widzenia, mogę się domyślać, że powróci z naręczem łaszków, na widok których ja, Ania mogę robić tylko "och" i "ach". A do płaszczy mam ostatnio szczęście. Na nieszczęście nie mam na nie już miejsca. Na szczęście żaden nie kosztował więcej niż 15zł. (bardzo dziwna konstrukcja zdań. nie chce mi się zmieniać, więc przepraszam wszystkich gramatycznie poprawnych)











A oto autorka zdjęć. Moja siostra Ola:)
Ona też ma lumpeksową kurtałkę, a co!



płaszcz, sweter, chusta: sh (15zł, 4zł, 3zł), spódnica: Allegro (Atmosphere 30zł), buty: Deichmann (99zł), opaska: na-wieszaku, broszka: hand made

24 komentarze:

  1. świetny zestaw a płaszcz jest zabójczo piękny:)prześliczne zdjęcia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędny jest ten płaszcz :)) A kolorystyka całości jest 100% jesienią :) Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. MM, płaszcz - zacny łup! Zazdroszczę utalentowanego mężczyzny! :PP

    świetne zdjęcia, uwielbiam jesienne klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. u ciebie zawsze ciepło i kolorowo - to lubię!;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie z siostrą macie świetne płaszczyki:)też by mi się przydał jakiś kolorowy płaszczyk ale w sh trafiam na same szarobure:( uwielbiam Cię za te kolory i patrząc na Twoje zdjęcia uśmiecham się do monitora:D

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz cudowny :D
    ma taki piekny kolor :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odważny połączenie kolorów, bardzo mi się podoba, a zwłaszcza płaszcz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolorki :) takiej jesieni aż się chce :) kolorowej i radosnej !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKI jest ten płaszcz, własnie na taki choruje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Mój" też ma taki talent w łowieniu w lumpach - cudny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  12. ubóstwiam te kolory, a płaszczyk to już wgl [podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorowe zdjęcia!
    Płacz jest genialny, wspaniale kolorystycznie gra z resztą.. nawet świetnie z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boszszsz jak ja uwielbiam ilość tych zer w szmateksowych łupach :)a świadomość że raczej nie spotkasz drugiej takiej w takim samym.. oooo super
    jak zwykle kolory rządzą, a właściwie ich łączenia:)
    a jeśli chodzi o kolorystykę i 1 listopad, to się po prostu łączyłaś podświadomie ze mną, gdyż właśnie wtedy mam urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tu u Ciebie kolorowo:) Aż miło;) Siper płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nooo , odwazny zestaw, ale podoba mi się! podoba mi się twoja fryzura, myślałam kiedyś o rudym, jednak mi nie byłoby az tak dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, widzisz ja tez nie grzesze poprawnością gramatyczną ;s wybacz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby dwie ślicznie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ukatrupię Cię własnymi ręcami za ten płaszcz! :D oczywiście, żartuję, to z zazdrości.. bo szukam podobnego i nigdzie nie mogę znaleźć :( ale może jeszcze znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz! kolorystyka zestawu mega pozytywna, podoba mi się :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz genialnie :)

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)