24 listopada 2011

Siema, jestem klocek.




Czas odrzucić wszelkie estetyczne zapędy dotyczące zdjęć i pogodzić się z faktem, że przez kolejne miesiące moim tłem będzie jedna ze ścian naszego malutkiego mieszkanka. Jak widzicie, ciężko jest nawet złapać się w kadr, w takiej kanciapie mieszkamy;)
Prosty zestaw, właściwie założony na szybko, na zakupy i spacer z psem. Dopiero na zdjęciach widzę, że wyglądałam jak klocek, ale przynajmniej w dwóch swetrach było mi ciepło. To niestety w najbliższym czasie będzie warunkować wszystkie moje zestawy.
Buty można kupić tutaj. Tenisówkowate z futerkiem to świetny pomysł na jesienną pogodę.
Jak widać zdjęcia w pomieszczeniu narazie kompletnie nam nie wychodzą. Trzeba będzie potrenować, bo inaczej aż wstyd tu cokolwiek wrzucać. Macie może jakieś pomysły, triki, pomocne ustawienia, który polepszyłyby jakość domowych zdjęć? Każdą radę z chęcią przyjmę.
Więcej nie gadam, wracam do nauki. Przede mną trudny weekend.









swetry: sh (4zł, 3zł), spodnie: INNA (39,90zł), naszyjnik: Diva, kolczyki: Allegro, bransoletki: Parfois, buty: LuuLuu


7 komentarzy:

  1. Nice, nice,greetings friend.
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny z Ciebie Klocek:D I kamizelkę masz ładną, a butki tobym se sama takie skombinowała:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się ze w ogóle masz gdzie robić zdjęcia - ja w moim malutkim mieszkanku nie mam ani jednej wolnej ściany, przy której bym się zmieściła także doceniaj co masz! Super marmurki:) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tej opasce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za odwiedziny i takie ciepłe słowa :)
    Skakanka na szyi i mnie krew w żyłach zmroziła :D
    Swoją droga, ślicznie wyglądasz, masz taki cudowny kolor cery! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!jakie świetne sweterki upolowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)