7 listopada 2011

wymyślanie tytułów stało się najtrudniejszą częścią blogowania





Było miło, ale się skończyło...Jak ten czas szybko leci... Te i inne hasła idealnie pasują do tego, co chcę Wam napisać, a mianowicie, że cały długi, bardzo długi weekend przeczmychnął mi jak zając niewiadomo jak, niewiadomo kiedy. A wydarzyło się całkiem sporo: spędziliśmy cudowny, pełen słońca weekend w Bielsku, odwiedziliśmy Wisłę, straciłam prawie wszystkie włosy (znowu włączyła się ma fyzjerofobia) i byłam na swoim pierwszym w życiu meczu! No i Cracovia wygrała derby, jak miło:)

A ja otóż pokazuję Wam zestaw jeszcze październikowy, złożony z samych ulubionych rzeczy. Zwykłej spódnicy szukałam całkiem sporo, znalazłam na Allegro za 20zł:) Kupiłam dwie i żałuję, że nie skusiłam się na więcej. Mogą nie pożyć długo, ale ich krój i kolory są idealne. Do tego moje lumpeksowe łupy, naszyjnik od mamy, hendmejdowe włóczkowe ocieplacze i voilà. Lubię jak jest kolorowo, a Wy?








spódnica: Allegro (20zł), bluzka, bolerko: sh (4zł, 4zł), naszyjnik: prezent od Mamy, buty: CzasNaButy (60zł), kurtka: Pimkie (89zł), komin, opaska (MatkozCórką)

27 komentarzy:

  1. masz świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta spódnica, pasuje Ci, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolorowo-bardzo mi sie poodba. a naszyjnik to juz w ogole szał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś co raz grubsza, na dodatek stoją ci sutki

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy- bo coraz więcej jem, a od jedzenia sutki stają dęba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też cierpię z powodu braku kolejnego długiego weekendu :(((( fajna, kolorowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się wydaje, że jesteś mniejsza oO
    no cóż, anonimy wiedzą lepiej, a na dodatek trafił Ci się taki, któremu nigdy sutki nie stały, biedny, niedopieszczony ;c

    uwielbiam u Ciebie moc kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A look fantastic.
    Greetings friend

    OdpowiedzUsuń
  9. zajebista ta spódnica! podeślesz mi link do sprzedawcy?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale u Ciebie śliczny, kolorowy outfit, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! spódnica genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękną masz tą spódnicę :D i tak kolorowo!
    mi też niestety czasami brak pomysłów na tytuł posta :PP

    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolorowo zarazem pozytywnie cio lubię;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. +10 pkt za odpowiedź na anonima ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak dla mnie wyglądasz świetnie, a Twoje sutki mnie prowokują i coraz częściej zastanawiam się, czy nie jestem bi! :D
    Ogólnie bardzo lubię Twojego bloga za to, że zawsze jest tutaj tak kolorowo, a szmaragdowy kolor spódniczki - jest świetny, jeden z moich ulubionych. Przy okazji, mogłabyś podać link do aukcji tych spódniczek? Strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam Dziewczyny za komentarze!:)
    Anonimowy- zawstydziłaś mnie=p link podam w kolejnej notce

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny wisior, pełen energii w kolorach i formie

    OdpowiedzUsuń
  18. hej! masz świetnego bloga.
    zapraszam na giveaway do mnie, gdzie do wygrania są super kolczyki http://feminiteangoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale uroczy i radosny outfit!:D Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba krój spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  21. twoje kolorowe naStroje pięknie się prezemtują z jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie! Zdjęcia rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że jesteś częstym gościem w Bielsku :)
    Co do zestawu to bardzo podoba mi się sposób w jaki łączysz wzory i kolory. Są bardzo odważne i rzucające się oczy, czyli wszystko to co lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno odkryłam Twój blog...
    Lubię Twoją kolorowość :)
    Meg N.

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie bomba! po prostu WOW świetne wyczucie doboru kolorów i tkanin :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)