18 grudnia 2011

matrioszkowe lowe!!!



Jeśli można zwariować na punkcie jakiegoś motywu, to ja zwariowałam... Kocham motyw matrioszki miłością ogromną, prawdziwą i nieskończoną. Zresztą wszelkie folkowe wariacje sprawiają, że me serce mocniej bije, źrenice się rozszerzają i następuje nadmierna potliwość dłoni. Cóż zrobić. Kocham też ludzi, którzy to moje małe zboczenie rozumieją=) Jedną z takich osób jest właścicielka sklepu pofolkloruj.pl, która sprawiła mi niesamowitą niespodziankę przysyłając mi podkoszulek będący moim marzeniem od jakiegoś czasu. Zawsze jednak lądował na końcu listy zakupów, bo wiadomo, w przedświąteczny czas bliscy mają pierwszeństwo. Zatem dziękuję wspaniałej Bogusi=)

Zostawiam Was zatem sam na sam z moim matrioszkowym zastępem=)
















komin, czapka: MatkozCórką, sweter: kufersklep, podkoszulek: pofolkloruj.pl, pączkowa biżuteria: Diva, spodnie: H&M, buty: CzasNaButy

23 komentarze:

  1. Świetny motyw!!:)
    zawsze już matrioszki będę kojarzyć z Tobą:)

    pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. pączuszki sa cudowne! ;d narzute ubóstwiam ;d
    cały zestaw zdeycdowanie trafia w mój gust! ;)

    wariowanie na punkcie jakiegoś motywu jest straszne ;( całe gimnazjum prześladowała mnie żaba.. wszystko miałam z żabami.. teraz łapie mnie obsesja na punkcie kaw ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku jak tu słodko i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. pączuszki aż się chce ugryźć ;)

    motyw super!
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny motyw, zainspirowałaś mnie:)

    http://twin-spin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow lubię to!
    babki są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw genialny, a bluzeczki strasznie zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ohohoho Marioszki! Kocham :D Chcę koszulkę z olbrzymią marioszką :) Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pączuszki mnie zainspirowały! Będę mieć bransoletkę z szarymi gwiazdkami ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz super koszulkę :D Bardzo lubię takie zestawy jak ten :) Wyglądasz coraz piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta koszulka jest świetna ;) nadruk napewno zyska wielu wielbicieli ;) bardzo mi sie podoba!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tatuaż - szalona! (oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;-)) szczególnie w połączeniu z koszulką - rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your post so much! And these photos are amazing!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  15. oryginalnie!!

    Zapraszam również do siebie.. nowy post i konkurs - idealny na czas wyprzedaży :))
    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna koszylka i bransoletka :). Ogromnie pozytywny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna bluzka! i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super czapka!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Matrioszki pasują do Twojej urody :) bardzo ciekawe zestawienie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka skradła moje serce ;D Świetnie wyglądasz :)


    www.pomaranczoweokno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Some great pictures :), love your hat and jacket

    hurtownia odzieży

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)