14 grudnia 2011

prościej się nie da.




Dzisiaj prosto, bo ostatnio cały czas jest prosto;) Poncho-swetro- coś, które przywędrowało do mnie z Laponii wraz z Mikołajem (nie przypuszczałam, że tam też jest C&A ) i zostało moim ubraniowym przyjacielem. Cudownie jest skryć się pod czymś totalnie bezkształtnym, acz niezwykle stylowym, Nic więcej nie trzeba, oprócz wygodnych spodni na tyłku i bluzki z długim rękawem, aby ma Mama powiedziała, że dawno tak fajnie nie wyglądałam...Ale ona chyba się zna z tym Mikołajem, więc nie traktuję tego obiektywnie.

Też tak macie, że prowadzenie bloga coś Wam uświadamia? Mi właśnie uświadomił, że już czas! Czas na zakup farby i odwiedzenie fryzjera. Portfel jednak cichutko postękuje, że to jeszcze nie pora, że w sumie jeszcze możnaby poczekać. Jakoś tak w lustrze te odrosty wyglądają mniej dramatycznie, niż na zdjęciach;)











sweterek: C&A, jeansy: H&M (70zł), bluzka: New Yorker (9zł), pierścionek: H&M, naszyjnik: Diva, kolczyki: H&M, bransoletka: Studio Pomysłów, buty: CCC

19 komentarzy:

  1. te poncho jest idealne! Na dodatek bardzo podobasz mi się w okrągłych, wiszących kolczykach! Ja w nich wyglądam jak kluseczka :(
    i uwielbiam się chować w takich rzeczach! Zwłaszcza zimną, gdy zbiera się tłuszczyk lub przed okresem ;d
    przy okazji w takim kolorze kawy z mlekiem (taak, piję teraz taką kawę, stąd skojarzenie ;d) wyglądasz pięknie! ;)

    mnie blog bardzo często uświadamia, a najbardziej dobija mnie jak w końcu znajdę czas, zrobię zdjęcia, dodam na bloga dumna z siebie, a potem przeglądając widzę, że zdjęłabym wisiorek, dodała pierścionek czy coś takiego drobnego co nie daje mi spokoju ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, ale z klasą! Piękne poncho.

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. odkąd masz te króciutkie włoski Twoja twarz wydaje się szczuplutka i kolczyki wyglądają bardzo korzystnie ;) na dodatek masz ładny kształt! Ja mam strasznie jajkowatą ;<

    O tym już nie wspomnę, strasznie mnie krępuje aparat i wzrok ludzi przy zdjęciach, więc cały czas walę dziwaczną minę.. a brak czasu powoduje, że nie ma kiedy poprawić ;<
    Jeszcze teraz Przemek kupił sobie blendę, więc po rozłożeniu jej ludzie gapią się jak na ufo i jeszcze ciężej mi się skupić by wyjść naturalnie na zdjęciu, a nie uciekać i chować się..
    gdyby słońca było więcej w dzień byłoby łatwiej, o wiele! A nie o 16 ciemno jak w nocy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo twarzowy kolor, rozjaśnia Ci twarz, wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i ta prostota jest super + świetny naszyjnik i super blog! świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie neutralne kolory, a fason który prezentujesz jeszcze bardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ponczo
    a wisior z aparatem to mój numer 1

    OdpowiedzUsuń
  8. uff ale genialnie! zdecydowanie moje kolorki a Ty w nich wyglądasz tak bosko :) i te dodatki WOW!

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto, ale bardzo fajnie :)

    PS: Na moim blogu jest taki Giveaway, gdzie można wygrać wystrzałową sukienkę LOVE o wartości ok. 200zł. Tylko trzeba się spieszyć - konkurs do 17 grudnia (do piątku) - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sanczo Ponczo cudne! i chyba mamy te same spodnie z h&m-a ;)
    Pozdrawiam Anex :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poncho śliczne!
    Polecam szamponetkę firmy Joanna, nie jest tak trwała jak farba,ale kosztuje niecałe 3 zł:)
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponczo prezentuje się świetnie.
    Za mojego fryzjera robi mama, więc wydatek nie jest aż tak bolesny. A też już by się przydało nieco odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny szeroki sweterek i idealny odcien jeansow<333

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)