5 grudnia 2011

przypadkowo...+ mikołajkowy edit

Znacie to zjawisko, kiedy Wasz ubiór kształtuje się w sposób niezwykle przypadkowy i tworzy całkowicie bezsensowny zestaw, który dopiero z czasem nabiera znaczenia? Ja znam i byłam jego świadkiem chociażby wczoraj ubierając się w ciuchy z odległych światów, których połączenie pewnie nie przyszłoby mi do głowy... I jak teraz zerkam jednym okiem na zdjęcia, dochodzę do wniosku, że zestaw ten mógłby pretendować do miana najtańszego w historii tego bloga, jego cena to....50zł! Wartość rynkowa trochę większa, ale tak wyszło, że wszystko oprócz spódnicy, koszuli i swetra, to prezenty. Nawet biedronkowe rajstopy dostałam od Mamy:) Zostawiam Was zatem z tym poniekąd dyskusyjnym zestawem ubraniowym (bo mnie na przykład nie podoba się zbytnio). Donieść jeszcze muszę, że nowy wygląd to nie koniec nowości na moim blogu. Postanowiłam coś w swym życiu zmienić, dlatego zaczynam od rozwoju bloga (bo to prostsze niż znalezienie nowej pracy=P). Nie będę już tylko "ubierać", ale też wyglądać, jeść, tworzyć, być... Co Wy na to?












koszula, sweter: sh (5zł, 5zł), spódnica: Zara (39zł), rajstopy: Biedronka, buty: LuuLuu, opaska, pierścionek: Na- wieszaku.pl, naszyjnik: Magic Box, kolczyki: Studio Pomysłów, komin: Matko z Córką



Mikołajkowy Edit:
 Nie przypuszczałam, że takie stare baby jak ja też dostają prezenty od Mikołaja=) Dlatego moja radość z prezentu była ogromna, nie tylko przez zawartość, ale przez sam fakt, że Dobry Mikuś jeszcze o mnie pamięta i nadal traktuje mnie jak dziecko. Zatem skoro już wyszedł ze mnie mały bachorek, nie mogę się powstrzymać, żeby nie pochwalić się przed Wami co mi przyniósł. Mój Mikołaj okazał sie niezwykle stylowym dziadkiem i postanowił wzbogacić mą szafę o rzeczy niezwykle mi w tej chwili potrzebne (legginsy, rajtki, skarpetki), oraz o te cuda, które już Wam prezentuję. Oczywiście nie obyło się też bez worka słodyczy, żebym nie mogła się w to wszystko zmieścić=P

Możecie wierzyć, lub nie, ale ten sweter jest robiony ręcznie. Mój Mikołaj jest najzdolniejszym Mikołajem na świecie!






A widzieliście kiedyś Mikołaja z dredami? ;)



21 komentarzy:

  1. fajna zmiana w szacie graficznej :) i bardzo oryginalne połączenie, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie! faktycznie wszystko wydaje się być lekko przypadkowe, ale mi bardzo się podoba taki mix;) koszula i komin świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja!

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisow ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie chętnie bym poczytała o byciu również :) ps. jakiś mogę mieć sugestie.. komentowanie bez weryfikacji słownej było by super:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz świetne oczy ;o piękne! ;)
    Uwielbiam tą spódniczkę! ;d
    Nowy wygląd bardzo mi się podoba, sama zdecydowałam się po długich walkach samej ze sobą na biel ;d


    Trzeba przyznać, że często mi towarzysza, ale to przez to, że w ostatnim czasie to jedyne obcasy w których nie puchnie mi stópka (po złamaniu) no i wciąż uczę się w nich chodzić, więc praktykuję na krótkie trasy, spacery gdzieś w okolicy domu ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, świetnie wyglądasz :)
    A podobno nic nie dzieję się przypadkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja ma pytanko z innej beczki :) gdzie była robiona ta sesja ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy- to podwórko kamienicy, w której mieszkają moi rodzice:) samo centrum Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  9. od razu zmiana grafiki rzuca się w oczy :) bardzo na +! :) i prezenty też dostałaś cudowne!! mnie niestety "Mikołaj" ma w głębokim poważaniu tego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się twoje stylizacje bo są takie nie przebrane a na co-dzień

    OdpowiedzUsuń
  11. poznaje ten park gdzie zawsze robisz zdjecia..a u moich znajomych jest podobne podwórko...nie chce pytac tu wprost no bo to siec ale choc prztaknij albo zaprzecz bom ciekawa: czy te zdjecia "podwórkowe" robisz w kamienic na przeciw parku a ulica ma króla w nazwie?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy- jest to Park Strzelecki, a podwórko jest zupełnie gdzie indziej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a już mysłam że mieszkasz na Zygmunta..:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcie numer czy mnie powaliło spódnica plus matrioszka wiodą prym !
    a Twe miny kocham :)są tak urocze!!!
    no i znów się będę powtarzać , ale umiejętność do łączenia tak różnych tkanin, wzorów.. masz mega!
    gretulejszyn.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam otulać sie kominami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoj Mikolaj ;) ma niezwykle zdolnosci :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na nowy post! www.the-fashion-bliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany są potrzebne,żeby nie było nudno.Bardzo ładnie wyglądasz,chociaż bywały lepsze zestawy.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)