21 grudnia 2011

Śnieguuuul!



Dzień, w którym pierwszy raz w roku sypie śnieg, zawsze jest dniem magicznym. Tak jak ten, kiedy właśnie poczułam jakieś pierwsze oznaki Świąt. Był to dla nas dzień magiczny, ale zarazem niezwykle intensywny i teraz padamy na ryjki, a ja przy okazji nie czuję nóg (te kozaki okazały się mym przekleństwem!).


Dzisiejszym strojem chyba troszkę wykrakałam sobie ten śniegul i się dostosowałam do zimowej aury=)






A oto buty kilery!

Jak ktoś narzeka na zimną zimę, to chyba nie ma jeszcze takiego otulacza ciepluchnego! Ja mam i mrozik mi nie straszny=)
sukienka: od Mikołaja (C&A), sweter: sh (4zł), rajstopy: od Mikołaja, buty: Dash44, biżuteria: katherine.pl i Six, płaszczyk: sh (15zł), komin: kufersklep, czapa: Matko z Córką, kwiat: hand made

26 komentarzy:

  1. cudne rajstopy i uśmiech na ostatnim zdjęciu<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja sukienka to dla mnie szał! Uwielbiam <3 ;O
    Rajstopy + sweter - cudo, które mnie zainspirowało ]:->

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło jejku jejku! pieknie wyglądasz!
    Przemknęłas mi dzisiaj przed oczami w galerii krakowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny look :) pasuje do Ciebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny płaszczyk! Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie, chciałabym taką pozytywną osobę spotkać na ulicy w trakcie zamieci ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo też chce takie rajtki:)a wczoraj jak o 13 wyjeżdżałam z Krakowa to jeszcze słonko świeciło a u mnie śniezyca:)ale widzę że i w Kraku posypało

    OdpowiedzUsuń
  7. nasuwa mi się tylko jedno słowo patrząc na tą stylizację: cudownie! :) na prawdę tak zimowo i świątecznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę takie kozaki! *.* Całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Żużu, ogónie bardzo ładne zdjęcia,ale...... moją uwagę przykuł pewien niuans, mianowicie wzorzyste rajstopki zdecydowanie nie pasują, wręcz gryzą się z deseniem Twojej sukienki. Ćwieki umieszczone na Twoich kozaczkach powodują że są one zbyt wyraziste i zbyt mocno przykuwają uwagę, odwracając ją od reszty stroju, są wręcz agresywne.

    OdpowiedzUsuń
  10. bez jest kolorem absolutnie twym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie !
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudowne rajstopy! :) biel, wzór - wielce oryginalne! poniekąd kojarzą mi się z dzieciństwem, ale wtedy za nic nie chciałam ich na siebie wkładać ;)
    świetne połączenie kolorów i wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie Ci w tym :) pozdrawiam - Justyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny biały sweterek :-)
    I też mam żółty płaszczyk, i też przypięłam brochę do mojego komina! High five! ;D

    Pozdrawiam ciepło, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  15. rajstopy są extra, uwielbiam takie wzory :)
    A otulacz ... chyba większego jeszcze nie widziałam ;DD
    Pozdrawiam Anex

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk to cudeńko! perełka:)

    Wesołych!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, fason i wzory - fantastyczne (wzory to nawet dosłownie). Miodowy płaszczyk na tle szarych tłumów musi świecić jak wiosenne słońce :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. rajstopy są świetne! w wigilie miałam również na sobie ażurowe rajstopy, ale niebieskie, bo białych nigdzie nie mogę znaleźć, hmm :)
    fajnie, że śnieg pada, akurat zaczął w dobrym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi dear, I love your blog.
    What do you think of following each other?
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny sweterek i fajne buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na nowy wpis:D:*

    i życzę udanego Sylwestra!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Jestem pierwszy raz na twoim blogu, wyglądasz na przemiła i sympatyczną osobę.
    No i outfit- Czad!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja teraz za śniegiem nie tęsknię :) świetne buty! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdrościmy "otulacza ciepluchnego" ;P

    Pozdrawiamy Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. These pictures where great! your really good with a camera, keep up the good work :)

    uzywana odziez

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)