1 stycznia 2012

folk, folk, folk!



I oto jestem. O rok starsza, nadal tak samo głupia i leniwa, powracam do Was po świąteczno- noworocznej przerwie. Nie będzie żadnych przemyśleń zamykających rok 2011, ani planów na kolejny. Zdradzę tylko, że i Święta i Sylwester spędziłam w wyjątkowo miłej atmosferze. Szkoda tylko, że co dobre tak szybko się kończy=( Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak powrócić do świata żywych. Mój Gwiazdor (a raczej Gwiazdorzy) w tym roku pomylili mnie chyba z najgrzeczniejszym dzieciakiem na dzielni...Dlatego też na blogu oto właśnie prezentuje się nowa jakość zdjęć=D I chyba przestanę już pisać, bo nadal odsypiam...

No dobra, napiszę coś jeszcze na temat. Spódnica pochodzi z internetowego sklepu soie.pl i była moim marzeniem od dawna. Kiedy wszystkie ceny zostały ciachnięte o połowę, musiała być moja. Ona i jej zielona przyjacióła. Jak Wam się podoba?









spódnica: soie.pl (25zł), buty: CCC, komin: prezent, czapka: MarkozCórką, płaszczyk, sweterek: sh

20 komentarzy:

  1. pięknie! :) spódnica jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak matrioszka:D i to jest komplement:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. achhhh, zazdroszczę spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! to się nazywa styl! pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jest nieziemska, ubóstwiam ją! Tak idealnie uzupełnia się z rajstopkami, mmm! ;)
    Komin, marz mi się pomarańczowy/rudy, cudo! ;)
    genialny post, warto było na niego poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Twój płaszczyk!!
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest! zazdroszczę i zaraz obejrzę dokładnie sklep w poszukiwaniu czegoś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Styl zupełnie nie mój. Jak jest szaro na dworze to lubię patrzeć na kolorowo ubrane osoby. Nie jest tak ponuro.

    PS: Czy mi się zdaje czy włosy przefarbowałaś na ciemniejszy kolor?

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica jest genialna:)uwielbiam Cię za te wszystkie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie, rewelacyjne kolory. lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham tego typu zestawy, kolorowe, tryskające energią:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica niepowtarzalna! :)Ślicznie, pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna spódniczka! Jestem nią oczarowana :))
    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooo jak tu u Ciebie kolorowo! :) Aż miło popatrzeć- bardziej wiosennie niż zimowo- i to lubię:)
    P.S. dziękuję za komentarz, impreza sylwestrowa była bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieeeeee! sylwester w pracy?! :o Mam nadzieję, że przynajmniej nie byłaś sama i znalazła się osoba, która dotrzymała Ci towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow! jakie tu "moje" klimaty. Ślicznie! Inspirujesz! W dodatku czytamy te same książki ;) Zapraszam ponownie do oceniania moich folkowych ciuszków: www.kasiamiciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Soiowa spódniczka :) Idealnie do Ciebie pasuje i pięknie miksujesz kolory. Bomba witaminowa <3

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)