18 stycznia 2012

Frosty Girl




Między jednym zaliczeniem, a drugim wytargałam troszkę czasu na nowy post=) Dzisiaj zimowo, prosto i na luzie, oraz tak jak lubię najbardziej- w sukience. Jest to sukienka nie byle jaka, bo najlepsza na takie styczniowe dni=) Żałuję, że nie dało się jej uchwycić w całej okazałości, ale ma ona identyczny krój jak ta- maskuje, co ma maskować, uwydatnia, co uwydatnić można;) Wiem, że działa jak powinna, a niedawno pewna pani w pracy zapytała się: "Czy to sukienka firmy *tu padła jakaś włoskobrzmiąca nazwa*? Bo mieli takie w kolekcji, piękna jest." Aż głupio było panią wyprowadzić z błędu i odkryć przed nią prawdziwe miejsce pochodzenia sukienki... Dodam, że kosztowała 25zł i jak tylko mi się uda wykupię wszystkie jej kolory! =)
Sweter z moich wyprzedażowych łupów stworzył z nią idealny duet i już nie mogę się doczekać, kiedy będzie można zrezygnować z kurtki (bo się pod nią ledwo mieści=P).
Koniec bełkotu, lecę dalej w świat!

Ps1. Jakby ktoś miał zamiar pisać o mojej głupocie spowodowanej brakiem kurtki, to może sobie darować. Moim ukrytym marzeniem jest morsowanie (serio!), więc takie temperatury mi niestraszne=)

Ps2. A jeśli ciekawi jesteście, co mam do powiedzenia na temat blogowania to zachęcam do przeczytania wywiadu=)











biżuteria: katherine.pl, sweter: H&M (30zł), sukienka: targ (25zł), buty: Deichmann (59zł)

32 komentarze:

  1. ten wisiorek, niby tak drobniutki, a przykuwał moją uwagę od pierwszego zdjęcia ;d
    ach, ostatnio u wszystkich turkusy i morskie odcienie, nawet na moich paznokciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, Ania - ten zestaw jest mega! I jak tak patrzę na te piękniutkie zdjęcia zrobione tym magicznym obiektywem, to wiesz, co mi chodzi po głowie... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kontrast Twoich włosków i koloru sukienki, na taaak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten sweter, bardzo orginalny

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zastanawiałam się nad tym balonikiem, uroczy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podoba mi się Twój layout i te wszystkie matrioszki ahhhhhhhh cuuudo!!!:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa!!!! w końcu ktoś zauważył i docenił! cieszy mnie, że się podoba, bo dosyć długo nad nim pracowałam;)

      Usuń
  7. zamawiasz może coś w najbliższym czasie z katherine?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie kilka dni temu przyszło do mnie zamówienie. następne dopiero w okolicach wiosny.

      Usuń
  8. bardzo fajny blog, obserwujemy?:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie turkusu z rudymi włosami. Wyglądasz uroczo :-.)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkowicie nie mój styl, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo turkus, uwielbiam ! świetny sweter :)


    Pozdrawiam Anex
    Zapraszamy SilesiaStreetLook

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia Kochana, a pierścionek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  14. twoje włosy idealnie tu pasują :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz!!!!!
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś taka pozytywna w tych kolorach, super

    buziaxx

    OdpowiedzUsuń
  17. ojj, jest mi baardzo miło :)
    masz prześwietny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny sweterek :) jestem oczarowana Twoją urodą :)))
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do mojej notki to po tobie tego nie widać a ja wpadam w czerń natychmiastowo.. może powinnam się farbnąć na rudo ??? :) zawsze to jakiś kolor no i całe szczęście że jestem kobietą i mogę malować paznokcie ;P

    a co do zestawu to bardzo fajny ten sweter, połączenie z niebieskim i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ha ha czytasz w moich myślach :) kiedyś stosowałam taką kurację solarną na zimową chandrę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, zimowo :) lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kolor Twoich wlosow!!! sweter bardzo ciekawy!
    odp na pytanie na moim blogu: zdjecia robione w Destin na Florydzie, przesylam troche slonka :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, bardzo się przyda, chociaż dzisiaj i ja nie narzekam na jego brak (gdyby tylko nie było -10stopni =P)

      Usuń
  23. I loooove your accessories, that ring is just super adorable. xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna biżuteria!! :) Kurcze, nie widziałam w H&Mie tego swetra, a bardzo fajny..
    I dobrze, że nie wyprowadziłaś tej Pani z błędu. :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)