11 stycznia 2012

haul zakupowy, new in, czy jak to się tam nazywa...

Ostatnio zarzucam Was "śmieciowymi" postami, ale cóż zrobić, jaram się możliwościami mojego nowego obiektywu, który umie robić zdjęcia indoor;) Jedynym minusem jest to, że mamy za małe mieszkanko i w żaden sposób nie da się złapać całej sylwetki w kadrze (szczególnie jak się ma dużą sylwetkę=P). Idealnie jednak można obfotografować rzeczy trochę mniejsze. Dzisiaj na przykład pokażę Wam co udało mi się upolować na wyprzedażach. Tak to jest, jak do domu trzeba iść przez galerię handlową. Nie nastawiałam się na zakupy...Tak jakoś wyszło...


Pierwszy na drodze do zapomnienia stanął mi Accessorize, a że nie mieli już mojej wymarzonej obudowy na ajpoda, postanowiłam się pocieszyć drobiazgami z jej wzorem. Miała to być jednocześnie mała nagroda za dzisiejsze pojawienie się na zajęciach (owacje). Gdzieś czytałam, że trzeba się nagradzać, a ze słowem pisanym się nie polemizuje.

Sówki, sówki, sówki...Ania kocha sówki...

Nie pytajcie po co mi to...Sama jeszcze nie wiem, ale wymyślę!


Tutaj już zaczynają się schody, bo nie mam pojęcia pod co te zakupy podpiąć. Nagrodą już być nie mogą, bo już nie mam za co się nagradzać ( a może za umycie garków?). Niech zatem staną się zakupami POTRZEBNYMI. Tak! Bo jestem osobą wiecznie potrzebującą wszelkiego rodzaju swetrów. A najbardziej zwykłych, gładkich, zapinanych, z długimi rękawami...

Żeby nie było myślę też o moim mężczyźnie, a raczej będę się tym oto swetrem starać go udobruchać. W końcu to ja chyba wczoraj mówiłam o jakimś oszczędzaniu;)


No cóż... Nie jest gładki, nie ma długich rękawów, ale musiał być mój...


Ha! I jest oto on!

Pierdu. Pierdu. Pierdoły, czyli enta chusta w mojej szafie i pasek. Nie mam pojęcia jak ten pasek działa, więc czekam na wszelkie porady (chyba że znajdę na jutubie=P)


Cennik:
zeszyt: 10,25
magnesy: 6,75
swetry: 30zł
pasek, chusta: po 10zł


Ps1.  Rada dla Niej: Na wyprzedażach zwróć uwagę na wieszaki z rzeczami do odwieszenia przy przymierzalniach. Sprawdź je dogłębnie;)
Ps2. Rada dla Niego: W tym gorącym okresie staraj się trzymać swoją kobietę na oku;)

13 komentarzy:

  1. hehe, zabawny post ;) Wszystkie zakupy super! Niech to będzie rozgrzeszeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy na wyprzedaży to przecież żaden grzech.

    Jagna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy !!..aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy! ostatni sweter cudo miód i orzeszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne łupy! :D bardzo fajny post i też nigdy nie mogę się oprzeć "zajrzeniu" do różnych sklepów, a potem właśnie takie z tego kwiatki! :) ale czasem przecież można się trochę porozpieszczać ;)

    pozdrawiam, truffle :*

    OdpowiedzUsuń
  6. i zeszyt i swetry, kurczę, strasznie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy zeszyt, a swetry świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie piszesz! miło się czyta Takie "pierdu pierdu" :D Bardzo ładny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje udanych zakówpow. Notes z sówkami mnie oczarował,też za nimi szaleje. Dzisiaj kupiłam przywieszke sówke-zegarek. Pamiętam że kiedyś pisałaś o swapie w Krakowie bodajże w Żaczku. Wiesz, kiedy odbędzie się najbiższa wymiana. Potrzebuje troche minimalizmu, dlatego chce pozbyć się wielu rzeczy.Z góry dziękuje za info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś dostałam cynk, ze 29.01 jest organizowany swap!!! mega się cieszę i już podaję Ci link:) może się zobaczymy;) https://www.facebook.com/events/245194242219371/ Proszę bardzo

      Usuń
  10. domino jachaś :)15 stycznia 2012 21:03

    zabawne :)naprawdę miło i lekko się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)