3 stycznia 2012

I come prepared- Knaan (feat.Damian Marley)


Ja wiem, że jestem potwornym śpiochem. Mama ciągle powtarza mi, że prześpię swoje życie, ale żeby aż tak? Żeby przespać całą zimę??? No bo przecież nie powiecie mi, że taka pogoda, jaką teraz mamy, to nie przedwiośnie...

Zdjęcia z wczorajszego dnia sprawiają, że śmieję się głośno do monitora, bo był to naprawdę miły spacer, a podczas robienia zdjęć bawiliśmy się świetnie (niestety najlepsze podlegają cenzurze...a żałujcie!=P)
Tak sobie myślę, a właściwie marzę...że nowy obiektyw spełni mój sen o częstszych i ciekawszych notkach;)

Zestaw jest jednym z tych, które po prostu wypadają z szafy, zakładają się na mnie i sprawiają, że czuję się dobrze. Naszyjniki ze Studia Pomysłów pasują tutaj jak ulał i chyba lepszego tła dla nich stworzyć nie mogłam=) Ważnym elementem są również nowe buty. Oto nadszedł ten dzień, kiedy me stopy poczuły ulgę, a ja doznałam wręcz obuwniczego katharsis. W końcu trafiłam na wygodne buty. Nic mnie nie gniecie, nie obciera...A do tego są idealne do sukienek, a do nich wybór obuwia zawsze sprawiał mi najwięcej problemu.







 sukienka: bazarek (25zł), narzutka: New Yorker, rajstopy: prezent, naszyjniki: Studiopomyslow.pl, buty: Deichmann (59zł)

A tutaj bonusik. Bonusik nie wie, że tu jest, więc korzystajcie szybko, zanim powie, że nie chce być blogowym bonusikiem;)
Ale może nie powie, bo przeca taki sweter trzeba pokazać światu (mój ukochany, kupiony na mega przecenach w Sztokholmie. do tej pory żałuję, że nie wzięłam drugiego dla siebie)

sweter: H&M%, spodnie: Zara, buty: Quiksilver (mają serduszka na podeszwach), kurtka: Pull&Bear

29 komentarzy:

  1. mi tam nie tylko sweter, ale cały zestaw Twojego lubego podoba ;d
    Wyglądasz genialnie, po raz setny, milionowy, n-ty.. sukienka, zachwyca mnie, sznury to moja mała miłość! Buciki, genialne! I uwielbiam jak masz kolorowe rajstopki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie naszyjniki wygladaja idealnie do calosci. Podobne byly inspiracja w moim najnowszym 'pomysle' na diy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor włosów. Sweterek bonusika rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przystojniak ; D hehe
    ładny masz kolor włosów;D
    http://www.martienna.blogspot.com/ nowy post :) wpadnij !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy naszyjnik :)
    buty dawno kupilas, bo widze ze cena jakas niska :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw!!:)


    a sweter genialny<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw jak zwykle rewelacja.
    Ale jaki przystojny ten Twój Bonusik:)
    Strasznie fajnie ubrany i w ogóle cały świetnie wygląda:)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjniki rewelacyjne!!! :)

    Przypomniałaś mi o Damianie Marleyu, za co dziękuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz! Buty świetne! :) ..a do tego jeszcze te naszyjniki, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So cute! Your hair color is beautiful.
    xo, Kinsey

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm... wczoraj napisałam komentarz i go nie ma :o To się powtórzę:
    * bardzo dobrze Ci w takich kolorach
    * fajny zawijas na szyji
    * o większych zdjęciach pomyślim, pomyślim

    OdpowiedzUsuń
  12. Najładniej Ci w sukienkach!!!!!!
    Pozdrawiam
    Bubu

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz :-) Fiolet ładnie współgra z Twoim kolorem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra te bucisze! W ogóle super zestaw :)
    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny ten naszyjnik. inny , fajny !


    www.trashy-or-classy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny blog :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana naszyjnik genialny!!! Cała wyglądasz prześlicznie! Super Ci w takiej sukience!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie pięknie wyeksponowałaś ten naszyjnik :)
    Hmm... Czy te buty są ocieplane?

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz. piękny kolor włosów :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bonusik falusik

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy z 12:43- Buty nie są ocieplane, ale na taką pogodę jak teraz sprawdzają się bardzo dobrze=)
    Anonimowy z 15:35- Kraków jest bardzo mały...pamiętaj o tym zostawiając swoje IP :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahahahahah! Kupiony na przecenach w Sztokholmie! :D :D :D Uwielbiam Cię! :)A ten naszyjnik to z chęcią bym Ci ukradła!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. chcę cię zaprosić do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu :) Zapraszam - www.daajaA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. masz bardzo ciekawy naszyjnik, podoba mi się także zestawienie kolorystyczne ;) pozdrawiam serdecznie i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)