13 stycznia 2012

...a na domiar złego premiera w piątek trzynastego!



Dni, które obydwoje z Dredzikiem mamy wolne i możemy je spędzić wspólnie nie zdarzają się zbyt często. Dlatego też piątek trzynastego był (jest) dla nas bardzo szczęśliwy właśnie z powodu tych 24h razem. Oczywiście jedną z atrakcji musiała być mała sesja blogowa;)
Nie rozpisuję się, bo mi to nie idzie...
Na sobie mam wiele różności, które pozornie nie powinny występować razem. Jeśli jednak ktoś częściej zagląda na mojego bloga, wie że taki styl jest mi najbliższy;)







 sweter, sukienka, chusta: h&m (30zł, 30zł, 10zł), torba: ze Sztokholmu, koń: katherine, buty: Deichmann (59zł), czapka: Matko z Córką, komin: Kufer

A taki oto łosiu od Studia Pomysłów towarzyszy mi tej zimy. Robi furorę na dzielni;)

28 komentarzy:

  1. Reniferek sliczny~!!

    Dzis bylam w h&m a tam same szmatki brzydko mowiac! A Ty taka fajna stylizacje utworzylas za mala cene ;)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w hm też wszystko było "zeszmacone", ale udało mi się dwa świetne swetry znaleźć. a sukienka jeszcze z letnich wyprzedaży:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brochy świetne:) A kolor czapki i apaszka świetnie współgra z Twoją urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dodatki! Zwłaszcza kuń i renifer czy też łoś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweter i ładne brożki
    Zapraszam do mnie : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny sweter !

    rozdanie na moim blogu, zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. kóń i łosiu- boscy! ;D
    Wyglądasz najlepiej w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter śliczny!!

    Zapraszam

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=15817740

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, kolorowo <3 tego mi było trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te rzeczy powinny łączyć się ze sobą, oj powinny... :)
    Jak zwykle kolorowo i z fantazją :)
    Przypominasz matrioszkę:)
    Wielki komin z ostatniego zdjęcia genialny :)
    A Koń z Łosiem nieprzeciętni :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! moja Mama też wczoraj stwierdziła, że wyglądam jak matrioszka;)

      Usuń
  11. No coś Ty??? Ale miałaś szczęście z książkami!!! Ja zostawiłam w Empiku 50PLN ;)
    Wspaniały reniferek! Przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki renifer wspaniały, ojej! ^^
    Pozdrawiam,
    P :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy zestaw! :) Łoś jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj, dziekuje za odwiedziny, z wielka przyjemnoscia dolaczam do grona obserwatorow, fajnie piszesz, zdjecia i stylizacje super, no cud miod orzeszki po prostu:)

    pozdrawiam cieplo w sniezny dzien

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny sweter i świetnie dobrane dodatki! super wyglądasz ;)

    pozdrawiam, truffle :*

    OdpowiedzUsuń
  16. sweter świetny, u mnie niestety takiego nie widziałam a szkoda. Broszka też boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko razem wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie cebulkowe zestawy:)idealne na to co dzieje się teraz za oknem;)pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja! Tyle kolorów... od razu robi się weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super broszki, takie ciepłozimowe :*

    OdpowiedzUsuń
  21. broszka z głową konia - megaśny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodki reniferek na ostatnim zdjęciu! :)
    Świetna chusta, kolor włosów i zdjęcia. Jestem tu pierwszy, ale na pewno nie ostatni raz, bo blog mi się podoba.. Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie!

    inbluejeans-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ten reniferek mnie powalił, jest przeuroczy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)