23 lutego 2012

na zywo. na goraco. relacja z niczego...

tak sobie ogarniam bloggera na ipoda, siedze w Bielsku, ogladam meczyk, lenie sie i wkurzam na deszcz i brzydka pogode. szafiarstwo nadal wisi na kolku, torba pelna ubran lezy w kacie, aparat niewypakowany nawet, a ja chodze w tym samym;) nawet wypad lumpeksowy sie nie powiodl, haha! na zdjeciach szwarzmydlo i powidlo+ emofocie obrazujace samozachwyt z dnia pewnego, kiedy to niespodziewanie na mej glowie znowu pojawily sie loczki:)) coz to byla za radosc!!! stalam sie totalnym geekiem ipod+ wifi= nie ma Ani... no to siema moi wirtualni przyjaciele! wybaczcie mi upadek formy, calkowicie poddalam sie zimowej niecheci do zycia i troche mnie to bawi;)))) wiosno, przyjdz!

13 komentarzy:

  1. przedostatnie zdjęcie - cudnaś na nim! Makijaż, Ty, włoski, mmm ;d
    Uwielbiam Cię w loczkach! U mnie ostatnio też jakoś dziwnie. Niby pomysły są, ale ubierać mi się nie chce, wieczorami nie mam humoru, a w dzień tylko biegam za szafeczkami, wieszaczkami, żaróweczkami ;\

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz uroczo w tych loczkach : D cudowny makijaż ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje loczki są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy masz świetne i buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nowa fryzura??? bo jakoś powiało świeżością....;-))) ładnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Cherubinek :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielsko wita :) a w nim ja! Świetne pierwsze i trzecie zdjęcie.
    Pozdr. Meg N.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przewspaniałe, przegenialne loczki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura. Takie rozczochrane, zawadiackie loki niesamowicie Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)