9 lutego 2012

typowo zimowy ałtfit



Hej, dzisiaj mam dla Was kilka szybkich zdjęć, na których widać (słabo, ale widać) wszystko co kocham tej zimy=) Lepiej późno, niż wcale...ale opracowałam zestaw, w którym nie jest mi zimno! Braw dla mnie=) No chyba że po prostu cieplej się na świecie zrobiło, wiosna idzie, temperatura rośnie... Dzisiaj mało gadania (pisania), więc przejdę do konkretów.

Komin- mam ich mnóstwo, uwielbiam je wszystkie, ale ten jest wyjątkowy, bo w moim ukochanym kolorze. Jest to prezent świąteczny od siostry Dredzika. Trafiła w 10!

Sweter- noo dobra, wiem, mam wyjątkowy dar do wynajdywania dziwnych swetrów o niestandardowych wymiarach i koniecznie z "dziwnymi" rękawami. Ten jednak jest najwspanialszy na świecie, do tego cieplutki okrutnie i wybaczam mu, że pod kurtką tworzy mi mięśnie Pudziana. Sweter pochodzi ze sklepu na-wieszaku.pl i pojawi się tu jeszcze nie raz, bo jest tego godzien;)

I na koniec....

Butyyy- mój nowy skarb firmy Timberland od sklepu natureshop. Chyba nie muszę wiele pisać na ich temat, bo to klasa sama w sobie...Moje stopy są mi niezwykle wdzięczne za tę odrobinę luksusu. Tak wygodnego obuwia jeszcze nie posiadałam;)


Za zdjęcia dziękuję mojej Mamie, oraz podręcznemu sprzętowi fotograficznemu. Jesteście wspaniali;)

Ps1. Tak na prawdę, to chciałam się zapytać, kto nam bułki na śniadanie przyniesie (bo kłótnia jest od rana), ale się wstydzę, więc tak sobie peplam o ubraniach;)

Ps2. Miłego dnia Wam życzę!

Ps3. Czy u Was świat za oknem też tak dziwnie wygląda? Jakby powietrze zmieszało się z mlekiem.








19 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie <3
    mając takim komin i kurtkę też nie byłoby mi zimno ;d
    wiosna chyba się wróciła, bo u mnie mnóstwo śniegu spadło ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Co o butach i swetrze sądzę wiesz doskonale - ja w innej sprawie: ostatnie zdjęcie jest jak to zimowe powietrze: ŻYLETA! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jest ostatnie zdjęcie!!
    Ubrania idealnie dopasowane do naszej krakowskiej aury:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie zimowy outfit - ciepło i wygodnie, brawo. :)
    Bardzo fajnie butki, ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. outfit zimowy jak najbardziej odpowiedni i szafiarski, musze się zainspirować. : )
    zdjęcia świetne - fajny klimat. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, strasznie fajne buciki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci szybko włosy rosną- tez tak chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio??? a ja właśnie ubolewam, że tak wolno. w ogóle nie widzę, żeby rosły... ale jak widać różnicę, to jestem hepi, bo usiłuję zapuścić:D

      Usuń
  8. Lovely outfit!!

    Kisses Anne
    http://annenobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez zapuszczam-mam fryze taką jak ty i dlatego widze że Tobie rosną a mi nie:(((( a w loczkach wyglądasz meeega!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w dłuższych włoskach :) W loczkach na Facebooku wyglądasz jak Cherubinek :)
    Ostatnie zdjęcie piękne :)
    A zestaw widać, że cieplutki!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju jak rewelacyjnie wyglądasz! zakochałam się we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne stylizacje i zdjęcia;-) jakim aparatem zostały zrobione?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję=) te robione były Ipodem:)

      Usuń
  13. I've been coming to your blog for quite a while and finally decided to say I love it!! xx

    XO,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)