15 lutego 2012

urywki z psiego życia=)





Z racji tego, że ogromnie tęsknię za blogowaniem, a pogoda oraz moja dziwna życiowa niechęć do wszystkiego nie pozwalają mi szaleć, postanowiłam zastosować sprytny trik zwany inaczej zapchajdziurą;) Wpadłam na wspaniały pomysł, aby dzielić się z Wami urywkami z mej zimowej egzystencji. Od kiedy pod choinką znalazłam Ipoda, fotodokumentowanie życia stało się dla mnie świetną zabawą, a odkrywanie i zabawa foto-aplikacjami zajmuje mi sporo czasu=) Dlaczego zatem nie podzielić się tym z Wami?
Dzisiaj będzie zwierzęco, bo Tekila (choć nie lubi) jest cudowną modelką, dlatego zajmuje większość miejsca w albumie. Kolejnym bohaterem dzisiejszego dnia jest Blacky, przyrodni brat Tekli=) A na samym dole czeka na Was (zwierzęca) niespodzianka... 











Kraków to takie cudowne miasto, gdzie idąc sobie do pracy można na przykład natknąć się na...konia. No bo czemu by nie mieć konia w środku miasta?

20 komentarzy:

  1. EEeee, bloga szafiarski, a tu zdjęcia psów BEZ PODPISU CO TO ZA STYLIZACJA! Zawiodłaś mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! kajam się;( chyba zgłoszę swojego bloga do usunięcia! =)
      a jeśli chciałabyś taką samą obróżkę, jak Tekila, to Auchan ;)))

      Usuń
  2. ciekawe czy za zaparkowanego konia też trzeba kupować bilet w parkomacie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! zawsze można go potraktować jako melexa;)

      Usuń
  3. Mi się taki post podoba! Ostatnio przeglądałam zdjęcia na moim telefonie i uświadomiłam sobie, że 90% to zdjęcia mojego psa... Z czego ponad połowa to zdjęcia mojego psa śpiącego do góry brzuchem... I zaczęłam obawiać się, czy to aby nie zboczenie na punkcie mojego westa- jednak uznałam, że jest on tak piękny, że każda ilość zrobionych mu zdjęć jest usprawiedliwiona ;) Dlatego rozumiem Twoją manię fotografowania psiaków ;)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę, bo pewnie będzie więcej wpisów tego typu;) a psiaki są najlepszymi okazami do fotografowania. Tekila ma jednak taką przypadłość, że albo rzuca się na aparat/telefon, albo odwraca się tyłkiem... Nie wiem czemu, ale ma tak od zawsze=)

      Usuń
  4. ja też uwielbiam robić zdjęcia mojemu pieskowi ,
    a zwierzaki są takie słodkie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zdjęcia psiaków! Twoje są słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny konik polski :) Ech, to i tak dobrze, że jeszcze ludzie je hodują...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja już chciałabym mieć psa... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOj słodasy!!! Uwielbiam zwierzaki!!! Ile można wstawiać samych stylizacji! Ja tam taki przerywnik rozumiem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ,swietne zdjecia,super psiaczki<333

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zwierzyniec :) Koń przy Floriańskiej :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy psiak! A na ostatnim zdjeciu z tego co poznaje to Floriańska. : ))

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)