1 lutego 2012

Wyrywam się na chwil kilka z Krainy Lodu!


Halo hej! Zamarzłam, ale się rozmroziłam na chwilkę, żeby dać tutaj znak życia. Zatem daję, choć uwierzcie, nie jest łatwo. Przez ostatni czas przymarzły do mnie jedne jeansy i jeden sweter i tylko warstwy spodnie się zmieniały. A właściwie codziennie dochodziła kolejna. Niestety nic to nie dawało, dlatego dziś powiedziałam basta! Jestem Szafiarą i nic, co szafiarskie nie jest mi obce! Marznąć można też modnie. Moje dzisiejsze "modnie" koło modnego nie leżało, ale biorąc pod uwagę ałtfity z ostatniego tygodnia nie jest źle... Jak tylko chodzenie po świecie przestanie mnie boleć (tak, jest to najzwyczajniejszy w świecie ból fizyczny, nie chodzi mi tu o egzystencjonalne niedole) odezwę się znowu!

Ps1. Interesują Was takie głupotki liche typu: "Co mam w swojej torebce", "Jakie kosmetyki kupiłam sobie ostatnio", "Moja prywatna kolekcja pierścionków"...? Zastanawiam się, czy czymś takim nie urozmaicić bloga i trzymać łączność w czasach ałtfitowej posuchy. Ja osobiście uwielbiam tego typu wpisy, a Wy co o nich sądzicie? ;)

Ps2. Zima tak mnie zaskoczyła w tym roku, że nawet nie zdążyłam płaszcza oddać do pralni! Taki bidok wymięty musi się na mieście pokazywać;(







płaszcz: C&A, tunika: H&M, chusta: H&M, komin: Matko z Córką, naszyjnik: Six, opaska: Katherine, skarpety: Reserved

29 komentarzy:

  1. Myślałam, że jestem jakaś pokręcona, że noszę dwa szaliki/dwie chusty/chustę i szalik równocześnie. Jaka ulga, że jest więcej takich osób ! ;))
    ...Ale w takich rajstopach bym zamarzła ;) Termoleginsy to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! noo widzisz, akurat w szyje musi być ciepluchno! a rajty na zdjęciach takie cieniutkie wyszły, nie jest aż tak źle, a tak samo zimno jak w rajtach i spodniach;) termoleginsy powiadasz? muszę poszukać=D

      Usuń
  2. ale masz super płaszcz:)jesteś najlepszym przykładem na to, że nawet podczas mrozów można świetnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żużu jesteś mistrzowska :)
    Ale za rajstopy zabiję, takie mrozy, a Ty się mnie na moich oczach przeziębiasz! Nie wolno...:*
    SlomianyOgien - ja też tak chodzę... nawet teraz mam na sobie dwie arafaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tam... nie jest źle! faszeruję się cytryną, nie martw się o mnie;)

      Usuń
  4. Ale ladnie, podoba mi sie- szczegolnie te elementy stroju ktore masz na glowie bardzo do mnie przemawiaja:). Naprawde bys pokazala co masz w torebce, tak bez oszukiwania???;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie dobre pytanie;) akurat niedawno przeniosłam się do nowej torebki, gdzie mam tylko najpotrzebniejsze rzeczy, więc nie byłoby ociachu;)

      Usuń
  5. śliczny płaszczyk :) no i ta sexy nóżka mmmm, jeśli o mnie chodzi nie mam nic przeciwko takim postom i chętnie zobaczę tu coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sympatycznie tu u Ciebie;)piękne zdjęcia;)w płaszczyku się właśnie zakochałam:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi się ciepło zrobiło :-) bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaa masz zajefajny płaszcz!!! kurcze też chce! a wpisy typu "co mam torebce" itd bardzo lubię więc zachęcam do takich wpisików:D pozdrawiam -gocha

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pomarańczowe akcenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, jak bardzo rozumiem Twój fizyczny ból związany z poruszaniem się po dworze, nawet sobie nie wyobrażasz. ; ) i również ten, że mój ubraniowy zestaw wygląda codziennie prawie tak samo. Świetny komin!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nauszniki Kochana!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszcz, szalik, torba w moim ulubionym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz fajnie
    super !
    zapraszam na mój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham Twoją sukienkę! ;)
    Ja moje modnie psuję ciepłymi buciorami, jednak mimo wszystko wolę mieć sprawne stopy, a nie odmarznięte, a do tego biorę puchową czapke, która do niczego nie pasuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. pięęęęęęęęęęęęęęęęęęękneeeeeeeeee koloerki!!!:DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie, bardzo mi sie podoba, no i nauszniki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawienie. Podoba mi się jak nauszniki współgrają z rękawiczkami i kolorem Twoich włosów.
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście,że chce my takich wpisów -> ps1 :)
    Pozdrawiam
    bubu

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny dobór garderoby:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka śliczna!! Wszystko bym Ci ukradła, grrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* tylko butów nie bierz, bo się rozklejają!

      Usuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)